bloedverlies 11 wk,5dagen

Wie heeft dit ook gehad. Afgelopen zondag had ik opeens erge bloedverlies, soort menstruatie. Geen druppels maar het liep echt helemaal langs me benen (geen oud bloed echt vers zou maar zeggen). Ik was zo geschrokken ik dacht dat ik een miskraam kreeg, maar ik had verder geen buikpijn, voorteken niets alleen bloed. We waren direct naar ziekenhuis gegaan, want het gebeurde in de auto. Daar bloedonderzoeken gedaan, echo gemaakt etc. etc. en alles is gelukkig goed met de baby en geen beschadigingen van binnen. Ze zeiden misschien een ader die gesprongen was of de warmte ze wisten de oorzaak niet. Wie heeft er nog meer last van gehad. Ik ben nu wel erg bang en heb nog steeds beetje last van afscheiding bruin rood. Maar heb zo'n angstig gevoel nu. Nu komt er ook nog bij dat ik gisteren van werk thuis gebleven ben omdat ik toch beetje gezeur had in me buik en me niet helemaal happy voelde. Morgen moet ik naar de verloskundige en wilde dit even afwachten en eventueel vrijdag weer gaan werken (ik werk parttime). Belt me collega vanmorgen op schreeuwend dat ik morgen MOET komen want ze wil vrij en wil bewijs dat ik anders niet kan werken, in iedergeval ze deed heel erg vaag en ik was daardoor ook weer overstuur. Want ook niet echt goed is omdat ik me rustig moest houden. Wie heeft er wat advies. De job die ik heb is tijdelijk en ze nemen het me nu kwalijk dat ik zwanger ben geworden en nu ook ziek thuis ben (1 dag) waar ik ook   niet om heb gevraagd.
 

Ik heb dit niet meegemaakt maar ik wil wel even zeggen dat je om jezelf moet denken!!!
En ik heb ook last van dat soort collega's kan ik je vertellen..   maar het is wel zo dat je een nieuw leven op de wereld gaat zetten en die heeft het nu nodig om een rustige mama te hebben. Dus als jij niet denkt dat je kan werken morgen moet je dat lekker laten! Ze zullen het toch niet begrijpen tenzij ze het zelf mee hebben gemaakt.

Dus denk om jezelf en je kindje! Dat is wat telt nu. punt uit haha!

Sterkte ermee meid..

Kus Bren.
 

Hoi hoi,

heb dit ook nog nooit meegemaakt, dus kan je hierin ook niet helpen. Wel wil ik ff zeggen dat het je echt een rotzorg moet zijn wat je zogenaamde collega ´s wel niet denken, sorry voor mijn taal gebruik. Vind ze behoorlijk bijdehand en bot, iedereen kan wel indenken dat als jij net bloedverlies hebt gehad, je je giga zorgen maakt en ff een dagje thuis blijft! En kunnen ze dat niet, nou, dat zou ik me al helemaal niet druk maken of ze nou vrij of niet kan krijgen. Ja toch? Bij mij is het gelukkig totaal het tegenovergestelde, terwijl ik in een mannenwereld werk, en als er misschien mensen zijn die het ietsjes minder snappen, zijn het mannen misschien wel. Dus dat zegt genoeg. Jou zwangerschap staat nu voorop. Ik zeg altijd zo, je moet je achteraf niks kunnen verwijten waarom iets fout is gegaan. Probeer er ondanks dit van te genieten weer. Er zijn ook mensen die continu ongesteld blijven terwijl ze zwanger zijn.... Dus als de gynacoloog zegt dat het goed zit, zou ik me niet meer al te druk maken. Snap het wel hoor.

Sterkte!

Groetjes Cody        
 
hoi meid,

ik weet dat op het septemberforum iemand zit die vrijwel hetzelfde
heeft meegemaakt als jij nu. Bij haar ging het gelukkig wel goed na
enorm veel bloedverlies.

Ze heet Sammy, vraag daar maar eens verder. Veel sterkte hoor en ik hoop dat alles goed blijft gaan.

liefs Hester  

 
hoi hoi

ook ik heb hier geen ervaring mee. heb afgelopen aug wel een mk gehad maar die zetten in een dag door dus daar was geen twijfel over. wat ik wilde zeggen is laat die collega lekker in de hoogste boom kruipen. als je nu griep had dan zouden ze het ineens wel begrijpen. als ik jou was zou ik lekker thuis blijven en me zeker niet door zo iemand laten dwingen. jij weet alleen wat het beste is voor jou en je kind. je moet het zo bekijken als je nu gaat werken en het gaat toch mis blijf je het jezelf verwijten. blijf je echter gewoon thuis weet je tenminste zeker dat je er alles aan doet om het tot een goed eind te brengen. en als die collega zo nodig vrij wil zijn moet ze bij de baas aankloppen en niet bij jou. zorg goed voor jezelf en doe wat je denkt dat het beste is voor jou en je kindje. ik zeg altijd maar zo een baan is vervangbaar een leven niet. heel veel succes.

groetjes
laura-e
 
Lekkere collega heb jij zeg,

Als ik jou was zou ik aan mijzelf denken. Het is jouw zwangerschap, jouw kind en jouw gezondheid! Pech voor je collega die vrij wilde zijn. Het is toch een tijdelijke baan? Waar jij mee bezig bent is niet tijdelijk maar heeft invloed op de rest van je leven. Of het nou goed gaat of niet goed gaat. Haar vrije dag is tijdelijk. Zij kan haar hele leven nog vrije dagen opnemen. Jij hebt maar één keer in je leven deze zwangerschap!!!

Denk aan jezelf!

sterkte ermee!

Groeten

Linda
 
Bedankt voor de reacties!!! Inderdaad het is een tijdelijk job en vind het niet eens leuk, maar goed. Ik voel me nu wel goed, en morgen ga ik voor het eerst naar de verloskundige dus vraag daar nog even hoe of wat verstandig is. Ik wil ook niet tijdens deze zwangerschap 9 maanden panisch rondlopen, schiet natuurlijk ook niet op. Wat me nu alleen tegen houdt is hoe mijn collega verder doet morgen, sfeer wordt er denk niet echt beter op want ze heeft het nu bij mij helemaal gedaan. Maar goed belangrijkste is me kindje en daar ga ik me verder op richten op het werk kunnen ze de pot op!!

Groetjes Nancy
 
Nancy,

je moet echt aan jezelf denken, en proberen de opmerkingen naast je neer leggen van die collega.

Zelf heb ik mij in de ruim  vier maanden dat mijn zwangerschap duurde erg beroerd gevoeld. Ik had veel last van de bleoddruk die op de meest vervelende momenten de lucht in ging. Ook ik had collega's die vonden dat ik toch 's avonds voor vergaderingen op moest komen draven, terwijl de gynaecoloog juist had gezegd het rustig aan te doen. Ik heb hierover met de bedrijfsarts gesproken, en zij vond ook dat mijn gezondheid en de gezondheid van mijn kindje voorgingen, en dat die collega's niet moesten zeuren.

Maar goed het brengt wel de nodige spanningen met zich mee.

Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat jij en je kindje de rest van je zwangerschap goed doorkomen.

Kus
Miep


 
Terug
Bovenaan