Bloedverlies 12 weken

Hoi,
Ik wil niemand bang maken, maar lees hier vaak dat als je geen buikpijn hebt, het wel ''goed'' zit ,  als je  bloedverlies hebt.
Ik weet echter uit eigen ervaring dat dat weinig zegt.
Ik kreeg ook bloedverlies, en dat duurde wel 8 dagen.
Geen buikklachten, en dag 9 ging het ineens toch nog mis..verloor ontzettend veel bloed, en zag ook meteen het vruchtzakje, en de placenta.Zelfs toen geen buikpijn hoor.
Dus zonder buikpijn wil niets zeggen.

Nogmaals wil ik niemand bezorgd maken, maar ook geen verkeerde indruk geven.
Groet en succes allemaal,

Groet R, mama van twee kids en na de mk nu weer ruim 5 weken zwanger...zo spannend.

Hallo Allemaal,

Ik ben nog steeds in blijde verwachting!!!
De echo liet een schitterend en vitaal kindje zien, die zijn/haar maagje en blaasje helemaal had gevult!! Springlevend, beweegelijk  en wel.

Ik heb nog nooit zo gehuild het was zo'n opluchting.
De bloeding heeft uiteindelijk maar 1 avond en 1 nacht geduurd (concreet verloor ik 2 plasjes bloed, zoals bij een beginnende ongesteldheid).
De verloskundige merkte op dat mijn placenta nog erg laag zat waardoor ik een kleine bloeding kan hebben gehad omdat mijn baarmoeder aan het groeien is.
Ik heb nu niet meer gebloed en ben gerustgesteld!
Ik ben nu 12 weken en voor zover ziet alles er dus weer goed uit.
Bedankt voor alle reacties waardoor ik die lange dag naar de echo goed door kwam!

Groetjes,
Elzelien

gefeliciteerd hoor! harstikke fijn!

en ik denk ddat je bij bloedverlies altijd moet opletten ook zonder buikpijn, want er is tich een reden voor 9 zoals bij mij) dus laat je niet afschepen met "dat is normaal".

ik had vandaag voor het eerst sinds twee weken ook weer bloedverlies, weet niet of dat nu door lang fietsen komt of dat die placenta toch nog steeds ervoor zit..... maandag heb ik echo, dan zal ik het zien hoe het er mee staat.

maar gelukkig gaat het met jouw kindje goed!
mm 25+5

Terug
Bovenaan