Bloedverlies 6 weken

Ik ben nu 6 weken zwanger. Een aantal dagen had ik last van op en aan roze vegen bloed. Soms hele dag niets en dan savonds 1x bij het plassen. Eergister was het hele dag lichte roze vegen om vervolgens savonds beetje last van mn buik te hebben en 2 vegen helder rood bloed te hebben. Daarna is het gestopt en heb tot op heden geen vegen bloed meer gezien. Ik heb de vk gebeld en mag een vervroegde echo met 7 weken. Dit is as donderdag. Ik ben nu heel bang dat ik een miskraam heb gehad. Wie heeft dit ook wel eens gehad met een goede afloop?. Mijn symptonen heb ik nog gevoelige borsten etc

Ik heb dit ook, maar maak me inmiddels geen zorgen meer. Ik ben nu 11 weken en ik had het een keer of 3 rond de 6/7 weken en toevallig gister weer. Het blijft bij een beetje (of er zit iets in mijn onderbroek of ik zie het met afvegen) en ik heb geen buikpijn. Het kan echt vanalles zijn. Je bent super doorbloed en je kan al snel bloeden. Of het is een restje van bijvoorbeeld de innestelingsbloeding. Ik heb inmiddels 2 echo's gehad en alles gaat helemaal goed. De vk maakte zich hier ook totaal geen zorgen om (tenzij het erger zou worden en er buikpijn bij zou komen). Het is super eng, maar best wel wat vrouwen schijnen het te hebben. 

Ik had dit ook, alleen gepaard met hele erge steken en al mijn symptomen verdwenen van het ene op het andere moment.
Voor mij dus geen goede afloop, maar als ik jouw verhaal zo lees, heb ik hele goede hoop voor je dat het echt wel goed gaat.

Dank jullie wel voor de reacties. Ik hoop een goede afloop maar durf niet erg te hopen. Mijn gevoel zegt over en voorbij. Word een lange week wachten.

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag 6 weken en had net ook wat licht roze vegen bij het plassen. Ik mag volgende week donderdag pas gaan voor echo. Ben dus ook enorm bang. Wij hebben erg lang geprobeerd om zwanger te geraken en als je het dan bent wil je het ook absoluut zo houden.

Echt zo naar al die onzekerheid.
Jullie zitten dus in hetzelfde schuitje samen.
Ik leef met jullie mee en duim voor jullie beide op een goede afloop en een prachtige zwangerschap!

Ik zal je er niet te druk om maken!
Ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad van een Vanishing Twin (met het andere kindje gaat het super!). Ik voelde helemaal niks alleen een hele grote plas met bloed toen ik op de wc ging zitten. Sindsdien verlies ik af en toe donkerbruin bloed. De verloskundige vertelde mij dat bruin bloed oud bloed is en dat ik mij geen zorgen hoefde te maken, alleen met helderrood bloed.

Ja het is nu ook gestopt het vegen. Ik heb de arts gebeld en ze hebben uttogestan voorgeschreven dit moet ik nu 2 maal per dag innemen tot aan de echo volgende week. 

Terug
Bovenaan