Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja het is nu ook gestopt het vegen. Ik heb de arts gebeld en ze hebben uttogestan voorgeschreven dit moet ik nu 2 maal per dag innemen tot aan de echo volgende week.
Nou ik ben 13 weken zwanger en heb al me hele zwangerschap last van bruin bloed verlies. De artsen zeggen zolang het geen stolsels worden van een manderijn kwa grote of erge buikpijn is er geen zorgen ik heb vandaag nog een echo gehad alles was oke...
Maar of ik geniet..... nee.
Nou ik ben 13 weken zwanger en heb al me hele zwangerschap last van bruin bloed verlies. De artsen zeggen zolang het geen stolsels worden van een manderijn kwa grote of erge buikpijn is er geen zorgen ik heb vandaag nog een echo gehad alles was oke...
Maar of ik geniet..... nee.
Ik heb deze morgend telefoon gehad dat mijn HCG waarden wat gedaald waren en ik donderdag moet langs gaan voor nieuwe bloedname en echo er is dus duidelijk wat mis... Ik ben bang dat het voorbij is.
Ik heb vandaag een Echo gehad. Alles blijkt goed zelfs het hartje zien kloppen. Enkel zei hij dat ik minder ver was dan wij dachten. 5 weken ipv van vandaag 7 weken. Hun telde vanaf eisprong ipv laatste menstruatie dag?