Bloedverlies 7 weken zwanger

Nu net 10 minuten geleden naar het toilet geweest tot mijn schrik veeg ik licht roze. Ik natuurlijk nog een paar keer vegen nog steeds licht roze. Zo is het de vorige keer ook mis gegaan. Alleen heb ik deze keer geen buikpijn erbij. Morgen maar gelijk bellen. Zijn er vrouwen die dit ook hebben meegemaakt?
 
Ik heb dit bij mijn laatste miskraam ook gehad dat het zo begon (achteraf gezien rond de tijd dat het hartje stopte met kloppen), maar ik heb het ook gehad bij mijn zoontje, en die is nu met z'n vader even in de tuin aan het spelen. Kan dus beide kanten opgaan, maar heel veel sterkte met de onzekerheid, hopelijk mag het bij jou goed aflopen deze keer!
 
Ik heb dat ook meegemaakt met mijn huidige zwangerschap. Het kan natuurlijk allebei de kanten op, en de enige zekerheid is een echo. Maar ik ben nu 15 weken zwanger en het bloedverlies betekende bij mij niks.. Veel succes! En ik zou bellen naar de vk voor een vroegere echo als deze nog lang zou duren.
 
Bij mijn beide zwangerschappen ook rond het termijn van 7 weken wat lichtroze bloedverlies gehad en in beide gevallen was er niks aan de hand. Dat hoop ik voor jou ook!! Maar wat een onzekerheid geeft het hè..
 
ik heb het ook gehad bij 7 weken. Toevallig vandaag een echo gehad en het kindje was heel mooi gegroeid en nu 9+4 dagen zwanger 
 
Ik heb dit vorige week met 7 weken zwangerschap ook gehad. Eerst wat bruinig bloed op de maandag. En toen donderdag toen ik moest plassen ineens heel veel bloed. Vrijdag was het licht roze en daarna stopte het. Ik had ook geen buikpijn. Eerder wat lichte krampen maar die heb ik constant. Geen bloeding meer gehad sinds dien. Maar heb wel telkens als ik t gevoel heb dat ik een blubje afscheiding krijg dat ik naar de wc vlieg om te checken. Misschien is er een adertje geknapt alles daar onder is nu super goed doorbloed!
 
Dat lees ik ook dat alles nu goed doorbloed is Laurel. Maar toch brengt het veel onzekerheid vooral omdat het bij mij de vorige keer een miskraam is geworden. Op dit moment ben ik er rustig onder, want sinds gisteren avond 6 uur geen bloed meer gezien. Wanneer heb jij de eerste echo?
 
Terug
Bovenaan