Bloedverlies 7 weken zwanger

[quote quote=10494598]Dat lees ik ook dat alles nu goed doorbloed is Laurel. Maar toch brengt het veel onzekerheid vooral omdat het bij mij de vorige keer een miskraam is geworden. Op dit moment ben ik er rustig onder, want sinds gisteren avond 6 uur geen bloed meer gezien. Wanneer heb jij de eerste echo?
[/quote]Ik heb volgende week dinsdag mijn eerste echo bij de gynaecoloog. Dan ben ik 9 weken zwanger.
Mijn zwangerschap is medisch ivm een chronische ziekte, dus krijg waarschijnlijk meer echo’s ivm groei van de baby.
En jij??
 
Ook ik heb hetzelfde gehad. Zowel roze als bruin bloed. Ook echt een aantal dagen. De verloskundige gaf toentertijd aan dat ze zich alleen zorgen maken bij helderrood bloed. Dat het inderdaad doorbloeding is en ook het “schoonmaken” van de baarmoeder wat bloed kan geven. Inmiddels ben ik 27 weken zwanger.
 
Vanmorgen contact gehad met de verloskundige. Toen op dat moment geen bloedverlies meer. Nu sinds vanmiddag toch wel weer gaan bloeden, nu ook dat het in mijn inlegkruisje komt dus niet meer alleen met afvegen. Ook weer een apart gevoel in mijn onderbuik. Ik zelf heb al in mijn hoofd zitten dat het fout zit. Morgen toch maar weer bellen omdat het bloeden toch meer doorzet.
 
wat een onzekerheid, hier nu 9 weken onderweg en ook al een tijdje wat bloedverlies. Vaak gewoon wat roze afscheiding maar dinsdag bij afvegen ook wat helder rood bloed. 
VK zegt waarschijnlijk een vaatje geknapt mag vrijdag voor extra echo.. eerste echo 2 wkn geleden gehad. Maar pff relaxed is dit niet. 
 
Terug
Bovenaan