Bloedverlies bij 5 weken

<p><span style="caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto; font-family: UICTFontTextStyleBody;">Hallo,</span><br style="caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto; font-family: UICTFontTextStyleBody;" /><br style="caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto; font-family: UICTFontTextStyleBody;" /><span style="caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto; font-family: UICTFontTextStyleBody;">Ik weet sinds een aantal dagen dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje. Nou had ik alleen helaas zondagochtend oud bruin bloedverlies (klein beetje) en sinds zondagavond helderrood bloedverlies, qua hoeveelheid vergelijkbaar met een menstruatie. Later was dit weer oud bruin, maar vanmorgen toch weer wat helderrood (wel minder als gisterenavond) en lijkt het vloeien meer te zijn tijdens toiletbezoek. Verder lijkt de pijn in mijn buik wel een beetje op menstruatiepijn. </span><br style="caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto; font-family: UICTFontTextStyleBody;" /><span style="caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto; font-family: UICTFontTextStyleBody;">Ik heb op mijn werk een echo laten maken maar daar was helaas nog niks op te zien. Ik weet nu dus niet of ik een miskraam heb gehad of dat het onschuldig bloedverlies is en er gewoon vanwege het termijn nog niks op de echo te zien was? Iemand hier ervaring mee?</span></p>

Ik heb tot 2x toe hetzelfde gehad afgelopen jaar. Bij mij bleek het helaas wel om een miskraam te gaan. 2x was het niet eens veel, maar op de echo was er al niks meer te zijn. 
Hopelijk valt het bij jou mee! Sterkte. 

En heb je nog een test gedaan en wat geeft die aan. Als je lichaam geen hcg meer aanmaakt zou die ook negatief moeten zijn

Nee, dat heb ik nog niet gedaan. Advies van de arts die de echo heeft gemaakt om dat later deze week wel nog een keer te doen. Maar kan natuurlijk ook nog steeds positief zijn omdat het HCG niet meteen je lichaam uit is.. dus vandaar dat ik even wilde wachten met opnieuw testen.

Hee, super vervelend.
Zelf heb ik last van 'oud' bloedverlies' (bruinig) afgewisseld met oud roze. De afscheiding is ook dunner en daar lijkt het mee te zijn vermengd. Nu ook 2x mini stolsel gehad maar vk zei aan de telefoon dat dit normaal kan zijn. Maandag pas 6 weken dus kunnen nu nog niks... helaas

Sterkte

Ik heb 2x behoorlijk wat bloedverlies gehad, ook bij 5 weken. Daarna mocht ik voor een echo komen en alles zag er goed uit, vruchtzakje zat keurig op zn plek en nu hopen dat er volgende week een hartje klopt. Natuurlijk nog wel spannend of het allemaal goed blijft gaan! Bij mij gaf ze ook aan dat sommige vrouwen gewoon bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap.

Ik heb 2x behoorlijk wat bloedverlies gehad, ook bij 5 weken. Daarna mocht ik voor een echo komen en alles zag er goed uit, vruchtzakje zat keurig op zn plek en nu hopen dat er volgende week een hartje klopt. Natuurlijk nog wel spannend of het allemaal goed blijft gaan! Bij mij gaf ze ook aan dat sommige vrouwen gewoon bloedverlies hebben tijdens de zwangerschap.

Terug
Bovenaan