<p><span style="caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto; font-family: UICTFontTextStyleBody;">Hallo,</span><br style="caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto; font-family: UICTFontTextStyleBody;" /><br style="caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto; font-family: UICTFontTextStyleBody;" /><span style="caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto; font-family: UICTFontTextStyleBody;">Ik weet sinds een aantal dagen dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje. Nou had ik alleen helaas zondagochtend oud bruin bloedverlies (klein beetje) en sinds zondagavond helderrood bloedverlies, qua hoeveelheid vergelijkbaar met een menstruatie. Later was dit weer oud bruin, maar vanmorgen toch weer wat helderrood (wel minder als gisterenavond) en lijkt het vloeien meer te zijn tijdens toiletbezoek. Verder lijkt de pijn in mijn buik wel een beetje op menstruatiepijn. </span><br style="caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto; font-family: UICTFontTextStyleBody;" /><span style="caret-color: #000000; color: #000000; -webkit-text-size-adjust: auto; font-family: UICTFontTextStyleBody;">Ik heb op mijn werk een echo laten maken maar daar was helaas nog niks op te zien. Ik weet nu dus niet of ik een miskraam heb gehad of dat het onschuldig bloedverlies is en er gewoon vanwege het termijn nog niks op de echo te zien was? Iemand hier ervaring mee?</span></p>