Bloedverlies bij 5 weken

Hey, bij mij is het nu al anderhalve week aan de gang en het is afwisselend oud bruin, helderrood of donkerrood. Op mijn werk hebben ze een week geleden (bij 5.5 weken) wel een echo gemaakt en zagen ze een vruchtzak met vruchtje bovenin mijn baarmoeder (dus gewoon goed). Omdat het bloeden niet stopt maar ook niet doorzet heb ik gisteren de verloskundige maar gebeld en mag ik vandaag voor een echo komen, dus ik ben benieuwd! 

Hoi,
ik had dat ook bij m'n eerste zwangerschap. Helaas was dat een missen abortion. Miskraam zette niet door.. ik bleef bruinverlies houden afwisselend met rood bloedverlies. Toen tabletten gekregen om miskraam te helpen.
ik hoop dat bij jou het bloedverlies onschuldig is. Ik duim voor je, veel succes!

Hoi,
ik had dat ook bij m'n eerste zwangerschap. Helaas was dat een missen abortion. Miskraam zette niet door.. ik bleef bruinverlies houden afwisselend met rood bloedverlies. Toen tabletten gekregen om miskraam te helpen.
ik hoop dat bij jou het bloedverlies onschuldig is. Ik duim voor je, veel succes!

Terug
Bovenaan