bloedverlies bij eisprong?

Hallo allemaal,
ik lees al een tijdje mee op het forum en plaats af en toe een reactie, nu heb ik zelf een vraagje.
Ik zou deze week mijn eisprong hebben (volgens de berekeningen waarschijnlijk vandaag) nou heb ik dinsdagavond en woensdag wat helder bloedverloren en vanmorgen ook een beetje.
kan dit met de eisprong te maken hebben?
heeft iemand hier ervaring mee?
alvast bedankt voor het reageren.

groetjes leetje

Hallo,

Op de dag dat ik ongesteld moest worden heb ik gevloeid. Dit duurde twee dagen en we dachten in eerste instantie niet dat ik zwanger was. Later bleek dus van wel. Ik heb in   mijn 3 maande een aantal keren een bloeding gehad maar alles verloopt verder prima. Dus wie weet is het een innnestelings bloeding.

Groeten pinklady 14 weken en 5dgn

Hoi leetje

Ik had dat 2 weken geleden ook. Het schijnt vaak voor te komen. Maar voor mij was het voor het eerst. Het is volkomen normaal en de eisprong. Pas als je het een weekje voor je nod of later hebt kan het innestelingsbloeding zijn.

Het schijnt dat de buikpijn voor je eisprong komt en de bloeding er juist een dagje na.

Ik ben nu 2 dagen over tijd en wacht rustig nog even af, omdat die eisprong bloeding 2 dagen later was dan mijn verwachte eisprong.

Groetjes
Martine

Bedankt voor jullie reactie meiden,
als het klopt wat jij zegt martine dan zou ik maandag of dinsdag al mijn eisrpong hebben gehad. dan is mijn NOD natuurlijk ook eerder dan 6 januari.
ik wacht wel gewoon rustig af. maar had inderdaad zondag en maandag last van buikpijn. we hebben wel op het goede moment geklust, dus hopelijk is het deze ornde raak.
wanneer ga je testen martine?
groetjes leetje

Ik ga morgen testen als niet ongi, want dan is het 2 weken na die eisprong bloeding. Spannend!!

Heb helaas wel vorige week flink wat gedronken op kerstfeest van mijn werk, maar dat schijnt nog niet zo erg te zijn in die periode. Dacht zeker te weten dat het niet raak was.

Voel me wel ongi aan het worden-achtig, dus vrees van niet.

Groetjes
Martine

ha Martine,
spannend hoor! nog 1 nachtje slapen en dan weet je het. dat ongi-gevoel hoeft niks te betekenen hoor! er zijn genoeg meiden die ondanks dat gevoel toch zwanger zijn.
En die paar borrels moet je gewoon vergeten. gewoon vanaf morgen niks meer drinken als de uitslag positief is!!!
succes en hou me op de hoogte he!

groetjes leetje

Hoi Leetje,
Dit heb ik altijd al gehad. Voordat ik zwanger was had ik altijd vanaf mijn eisprong bruine afscheiding, sorry voor de details, tot ik ongesteld werd. Toen ik zwanger was stopte dit op mijn NOD. Toen dacht ik nu moet het wel raak zijn. En dat was toen zo. Helaas tijdens de zwangerschap ook regelmatig bruine afscheiding en soms zelfs helder rood bloedverlies, wel een gezonde zoon gekregen.
Nu na de zwangerschap is het wisselend geweest. Soms wel soms niet en soms gelukkig al wat eerder over, de afscheiding. Hier wordt je namelijk wel een beetje simpel van, 3 weken maandverband en inlegkruisjes. ( 2 weken tot je ongesteld wordt en dan nog een week ongesteld zijn) Nou ja je moet er wat voor over hebben. We zijn nu voor een tweede bezig.

hoi mama van wouter

Ik las dat je tijdens je zwangerschap ook gewoon bloedingen hebt gehad?

Ik zit nu een beetje in de afwachtingsfase hahaha.. Moet van de
huisarts 2 weken afwachten of ik echt ongi word of niet. Over twee
weken word sowieso getest! Het kan namelijk zijn dat nu nog niet
voldoende hormonen aanwezig zijn om een positieve test te krijgen...

Ik had vlak na mijn nod wat bruin slijm en daarna werd het meer bloed, niet echt ongi maar wel wat bloed.

Komt dit je bekend voor? Mijn temperatuur is nog hoog trouwens?!!

groetjes, grover

Terug
Bovenaan