bloedverlies bij eisprong?

Hoi Grover,
Ik had toen ik 5 weken zwanger was voor het eerst weer bruine afscheiding. Dacht toen echt dat ik een miskraam zou gaan krijgen en was helemaal over de rode. Nou gelukkig niet, maar om de zoveel tijd had ik bruine afscheiding. Een paar keer dus zelfs bloedingen.
Nu begrijp ik niet helemaal of je al overtijd zou zijn ja of nee. Ik had namelijk al wel een test gedaan voordat ik weer bruine afscheiding en bloedingen kreeg. Mijn eerste echte bloeding was rond de 14 weken geloof ik. Die afscheiding dus regelmatig. Wat het geweest is geen idee. Maar zoals ik al eerder schreef mijn cyclus bestaat hier haast alleen maar uit. Deze maand gelukkig na 2 dagen na wsl de eisprong de afscheiding gestopt. Nu denk ik alleen wel ben ik misschien dan toch zwanger???
Maar pas terug had ik dit ook en bleek na 3 dagen overtijd te zijn toch niet zwanger te zijn. Maar wie weet.

Ik wil je geen hoop geven het is afwachten wat erg moeilijk is he.

hoi mama van wouter

bedankt voor je reactie, ik ben inderdaad al overtijd, zo'n 5 dagen nu,
maar als ik naar mijn temperatuur curve kijk zou dat al langer kunnen
zijn, zo'n 7 dagen.

Gisteren bij de huisarts gehoord dat je test gewoon negatief kan zijn
als je nog niet genoeg hormonen aanmaakt, dus zij raadde me aan
”gewoon" ff af te wachten en dan een test te doen. ( en wachten
duuuurrt zoooo lang)

Ik had dus op de dag dat ik ( volgens mijn gegevens) mijn nod zou
hebben wat bruin slijm en 2 dagen daarna werd het wat meer helder
bloed, wat overigens nu weer is gestopt.

Voel ook niks speciaals, ben niet extra moe of misselijk of wat ook. Maar mijn moeder heeft dat ook nooit gehad dus....

Moet ook wel zeggen dat ik deze week vrij ben en dus niet hoef te werken, dat scheelt natuurlijk ook!

Ik kan niets meer als afwachten en stiekum hopen dat het nu goed zit!!

groetjes, grover

Hoi Grover,
Dit klinkt inderdaad toch wel een beetje goed. ik hoop het echt dat je zwanger bent. Zou wel geweldig zijn he. Moeilijk hoor wachten vooral als je toch al even overtijd bent.  Ik duim voor je en hoop snel op het forum te kunnen lezen dat je zwanger bent.

Groet

Terug
Bovenaan