bloedverlies en pijn in mijn buik....

Lieve Maris,

Gatsie wat een klotezooi (sorry hoor).
Nou meis heel veel sterkte en hoop dat jullie toch snel van een 2e wonderje zwanger zijn.

Liefs Saskia

wat erg meid, je krijgt het wel te verduren he deze maanden! heel veel sterkte toegewenst!

liefs janneke

Hoi Mariska,

Ik klets nog niet zo heel lang mee op het forum, maar begreep al wel dat dit niet de eerste nederlaag voor jullie is. Wat ontzettend  rot voor jullie. Ik hoop dat er binnenkort een periode aan zal breken waarin er alleen nog maar positieve ontwikkelingen zijn en jij heerlijk zwanger bent van je 2e kindje.
Voor nu heel veel sterkte!

Liefs, Anouk.

Lieve Maris,

Dit is echt KLOTE!!! Ik heb zelf 2 keer een miskraam gehad en weet dus wel een beetje hoe je je voelt. Ik had echt voor je gehoopt dat het deze maand wel goed gind. Je hebt er echt wel pech mee. En dan al die mensen die zeggen: het is beter zo en het was anders niet goed gegaan. Ja. ....dat weet je zelf natuurlijk ook wel, maar daar heb je nu waarschijnlijk niet zoveel boodschap aan.

Ik wens je echt heel veel sterkte. Het is mij in ieder geval niet in de koude kleren gaan zitten.
Liefs Lynn

Hoi Mariska,

hoe is het nu met je? Ik vind het heel vervelend voor je. Wat een onzekerheden en verdriet zeg elke keer. Ik weet verder niet wat ik moet zeggen, maar ik wil je laten weten dat ik met je meeleef!!!

Groetjes van Marloes

Nee he Maris... gatver meis....wat is dit naar zeg !!!
Hopelijk heb je snel weer een positieve test en gaat het helemaal goed komen.
Ik denk aan je !!
Sterkte!

Liefs van Irene mv
Bjorn 07-01-03
Anka 08-05-07

Hoi Mariska,
Wat balen dat het weer mis is. Voor mijn zwangerschap van Veerle (28-5-07) heb ik ook een miskraam gehad en toen ik weer zwanger was van Veerle had ik weer bloedingen in de eerste weken. De zwangerschap is gelukkig wel goed gegaan dus het hoeft niet altijd een miskraam te betekenen. Ik hoop je hiermee een hart onder de riem te steken.
Ik ga voor je duimen!!
Gr. Floor

Terug
Bovenaan