bloedverlies..help!

hoi meiden,

zaterdag heb ik positief getest,helemaal blij natuurlijk,maar rond 11uur vanmorgen had ik bij het afvegen wat roze/rood..niet echt helderrood bloed zoals een ongesteldheid maar maak me nu toch erge zorgen..ben zo bang dat ik een miskraam krijg..ik heb geen buikpijn of krampen ofzo..
kunnen jullie me een beetje geruststellen??

liefs zonnetje

volgens de clear blue test ben ik meer dan 5 weken zwanger dus is het vast geen innesteling..heb gelezen dat bloedverlies niet altijd een miskraam word maar maak me toch zorgen..

liefs zonnetje

Heel vaak is het niks, soms kun je tot 10 weken daar mee rondlopen.
Maar ja, je kunt niks uitsluiten, dus het blijft spannend totdat het ophoudt en je de 12 weken gepasseerd bent.
Ik heb het ook gehad. Vanaf 7 weken ging ik heel licht vloeien, bruin. En soms met een beetje lichtrozebloed. Dit was bij mijn tweede dus.
Toen ik 20 weken was, had ik ook nog een keer een echte druppel bloed.
Alles is goed gegaan!
STerkte

Het kan inderdaad innestelingsbloed zijn. Heb ik in het begin ook last van gehad en je hoort het vaker. Het is logisch dat je schrikt. Als je onzeker en bang blijft zou ik gewoon even een verloskundige bellen. Zij kan je denk ik meer gerust stellen. Het is echt niet erg om nu al een vk te bellen, de echt goede vk hebben er alle begrip voor en hebben liever dat je belt dan dat je bang en onzeker rond blijft lopen, want dat ik ook niet goed voor je baby.

Rustig aan en hoop dat je snel gerustgesteld wordt.

Groet,

Angela

het kan wel hoor.
Bij de eerste heb ik vanaf de positieve test een week lang bloedverlies gehad, steeds maar een beetje. En had al bedacht dat het weleens mis kon gaan. Maar het bloeden stopte en alles is goed gekomen.

hoi meiden,

bedankt voor jullie geruststellende antwoorden!

heb de verloskundige gebelt en omdat ik zo ongerust was mocht ik meteen langskomen! inwendige echo gemaakt en nog weinig te zien,ze twijfelde of ze een hartslag zag..ben pril zwanger 5weken ofzo moeilijk om in te schatten,over 2 weken weer een echo.
maar het goede nieuws is dus dat ik zwanger ben en dat we wat zagen!en het bloedverlies is gestopt sinds half 2 ongeveer,pffff.ben dus gerustgesteld!

liefs zonnetje

Gelukkig zonnetje, wat een schrik. Ik ben gelijk ook een stuk onzekerder. Het is allemala nog zo pril, maar de wens is er al zo lang en als het misgaat zal ik dat heel erg moeilijk vinden hoor.

Sterkte.
(ik mag pas op 24 nov voor een echo. Lang nog he?)

Terug
Bovenaan