bloedverlies..help!

hoi wenser,

ja de wens is zo groot en dan ben je zwanger en dan ben je erg onzeker..ik was zo bang vanmiddag..ben blij dat het bloeden gestopt is,het was ook niet echt bloed,maar roze/bruin/beetje rood,maar niet zoals een menstruatie.en toch schrik je..verloskundige dacht een hartje te zien en ik ook en toen dacht ze er 2 te zien..maar omdat het nog zo klein is kan het ook gewoon 1 zijn,of mijn hartslag dat er nog helemaal geen hartje klopte..pfff spannend! over 2 weken duidelijkheid.

24 nov duurt nog wel erg lang he!?!
kan je echt niet eerder?

liefs zonnetje

hallo zonnetje!

bedankt voor je reactie...

bij mij was het wel echt bloed, nu krampen verminderd en bloed ook, ga morgen meteen een verloskundige bellen want dit is zeker niet goed!

Ik duim voor je!
Wow 2dat is bijzonder xx

Hoi zonnetje,

Wat balen en wat een schrik he, Ik had het ook met 4,5 week, een wat roze veeg, 2 dagen achter elkaar!! Gelukkig is het allemaal goed gekomen, bij mij was het dus wel een innesteling, kan ook laat gebeuren namelijk!! Spannend hoor, dat het er misschien wel 2 zijn, wanneer mag je nu weer voor een echo??

Liefs Jen

hoi jen,

ik mag over 2 weken weer voor een echo!erg spannend ja..denk dan toch innesteling ofzo..of door het vrijen zei de verloskundige..maar het is gelukkig niet echt rood bloed geweest maar wat een schrik zeg! vanaf gisteren half 2 niks meer maar toch ben ik nu nog een beetje bang..nou ja afwachten maar deze aankomende 2 weken.ik denk nu maar zo ik ben zwanger en alles zag er goed uit voor ongeveer 5 weken dus probeer me niet teveel zorgen te maken.

hoever ben jij nu jen?
gaat alles goed?

liefs zonnetje

@ zonnetje: ik heb dit ook gehad, na positieve test ging dit circa anderhalve week door. de vk zei dat ik bij zes weken mocht langskomen voor een echo, maar het stopte en nu wacht ik gewoon af tot de afspraak die al stond op 10 nov, dan ben ik 8,5 wk.

succes!!!

liefs,
Moon

Terug
Bovenaan