Bloedverlies.. help..

daar was ik weer.. vroeg wakker, met hoofdpijn en verhoging. Naar de wc geweest en weer redelijk veel bloed/slijm verloren. Het is niet goed. ben er nu wel zeker van.

@daam, bedankt voor je reactie. Het is misschien hard maar wel realistisch wat je schrijft. Dat weet ik..

Waarom..
Ik voelde me zo zwanger en was juist positief gestemd over een goede afloop. (maakte me geen/nauwelijks zorgen dat het weer fout zou gaan).
Vandaag maar eens rustig bedenken wat nu. denk dat ik toch een echo / arts advies wil.

Jeetje, wat rot zeg.
Ik heb bij Jesse ook bloedverlies gehad aan het begin van mijn zwangerschap. Ik heb toen op maandag het telefonisch spreekuur van de ha gebeld. Die heeft toen voor een dag laten een echo geregeld. Daarop was gelukkig te zien dat alles goed was.
Ik weet niet of ze er in het weekend iets mee doen. Maar niet geschoten is altijd mis.
Maar als het mis gaat, gaat het toch mis. Tegenhouden doen ze niet, ze kunnen je hoogstens laten weten hoe het op dat moment is.
Ik zou gewoon de hap bellen als ik jou was. Dan hoor je van hun wel of ze iets voor je kunnen betekenen.
Heel veel sterkte meid!

Hi Lisette, wat naar allemaal... en dan is je vriend er ook nog niet eens.. pfhhh dat zal ons ook kunnen overkomen mijn man werkt ploegen.. nadeel als je elkaar nodig hebt.

Als ik jou was zal ik toch voor de zekerheid even de huisartsenpost bellen.. zorgt voor meer geruststelling..

Sterkte meid!
Dikke kus

Hey Lisette,

Wat heb jij een avond achter de rug! Ik kan me goed voorstellen dat je in alle staten was.

Helaas kan ik geen zinnig woord over bloedverlies zeggen, anders dan dat het niet per se hoeft te betekenen dat het mis is. Maar ja, de andere mogelijkheid is ook niet uit te sluiten.

Ik hoop dat je vannacht een beetje hebt kunnen slapen en dat je vriend snel naar huis is om je gerust te stellen, af te leiden, bij te staan en mee te leven.

Veel liefs,
Melian

Oh nee wat een tegenvaller!! Ik snap je angst, je weet hoe het voelt om een miskraam te krijgen en dat verdriet wil je niet nog een keer. Wat een schrik ook! Heel veel sterkte en ik hoop dat het goed blijft gaan en dat het gewoon innesteling is. Sterkte meid!!

Ik kan helaas niet uit ervaring spreken, maar ik heb gehoord dat zolang je geen stolsels verliest, het bloeden niets hoeft te betekenen.

Sterkte!

Liefs Daisy

Oh nee Lisette,
Ik lees het nu pas, Wat naar meid!!! Dat ga je niet menen he?
Ik vind het zo erg voor je...we zouden samen naar het zwanger forum.......
Ik weet ook eigenlijk niet wat ik zeggen moet...
Misschien kun je toch voor de zekerheid de verloskundige bellen. Even kijken wat zij er van zegt, misschien kun je morgen een echo maken..
Heel veel liefs en ik denk aan je,
groetjes Christien.

Hoi Lisette,

Hoe gaat ie nu met je? Wat vervelend voor je allemaal. Net als je het vertrouwen hebt, gebeurt er dit. Ik hoop voor je dat er een ha of een vk is die je uitsluitsel kan geven zodat je uit die onzekerheid komt.

Ik leef met je mee,
Lfs Issatje

Terug
Bovenaan