Bloedverlies.. help..

Jeetje meiden wat een spanning allemaal. Ik heb ook 1 dag bloedverlies gehad en ben bevallen van een gezonde dochter. Het is afwachten. Ik zal voor jullie duimen.

Liefs

Hey

Wat vervelend! Ik hoop dat het toch goedkomt.
Ik wens je veel sterkte.

Liefs

Heey Lisette,

Wat een narigheid ineens!!! Misschien helpt het als ik zeg dat ik het bij de zwangerschap van mn dochter ook had. Na een echo bleek dat de placenta voor de uitgang lag en dat die steeds wat bloedde. Ik zou het nog even afwachten tot morgen en dan even bellen naar de vk. Misschien dat ze je een vroege echo kunnen geven! En verder toch maar afwachten denk ik. Wat een rotwoordje is dat nu he...wachten. Ik hoop voor je dat alles goed gaat en probeer je niet te druk te maken meis!!

Liefs ciomama

Jeetje... Succes! Wat erg, zo onzeker nu. Maar gelukkig zijn er ook veel positieve verhalen... Hoe is het nou? Liefs

Hoi allemaal,

wederom bedankt voor alle berichtjes! Heb besloten morgen naar mijn huisarts te gaan (ben ik vorige keer ook geweest).
Het bloeden blijft bij elke toiletgang. Veel slijmdraden met helder rood bloed. Nog geen echt propje (ofzo) kunnen ontdekken maar kan natuurlijk al weg zijn..

Het afwachten is wederom vreselijk ja!
Ik heb nu het gevoel dat mijn lichaam zich verzet tegen een zwangerschap ofzo. het is namelijk op het zelfde moment mis gegaan als toen in december..
Ben benieuwd wat de arts morgen te zeggen heeft en of er iets kan gebeuren waardoor ik iets meer duidelijkheid heb.

Sorry dat ik het hier zo uitgebreid bespreek maar heb het gevoel dat ik jullie een beetje heb leren kennen de afgelopen tijd en weet het gewoon even niet meer..
Thuis ook lieve mensen om me heen hoor!

Liefs Lisette

Hey meid!

Daar is dit forum toch voor?? Van zelf blijven piekeren is nog nooit iemand beter gewordne, dus lucht je hart!

Ik hoop dat je morgen snel wat duidelijk hebt!
Probeer nog van je zondag te genieten!

Liefs Daisy

Lisette, je kan hier zoveel zeggen als je wilt hoor..
Leven denk allemaal wel met elkaar mee.. Je kijkt toch of je al positief nieuws hoort van een ander en zo niet kan je elkaar steunen!

In ieder geval een hele dikke knuffel van mij!

Als je ergens geen sorry voor hoeft te zeggen.... Lezende ogen en tikkende vingers in meervoud, bij leuk en minder leuk nieuws.

Goed dat je morgen naar je huisarts gaat. Ik hoop dat hij je duidelijkheid kan geven.

Veel liefs,
Melian

Terug
Bovenaan