Bloedverlies.. help..

Ooooh getsie, lees het nu pas. Verschrikkelijk voor je meid. Wel goed van je dat je morgen naar je huisarts gaat. Dan heb je je zekerheid en het klinkt inderdaad cru wat daam schrijft, maar het is wel zo.
Mijn moeder vertelde eens aan een nichtje die net een mk had gehad dat als het vruchtj echt niet goed is dat je lichaam dat zelf verwijdert. En dat dat erg genoeg beter vroeg dan laat kan gebeuren. Ik hoop alleen van harte dat alles goed gaat.
Sterkte meid.... en lezende ogen zijn hier genoeg en we zijn er altijd voor je. Die band bouw je hier snel op!!!

Dikke knuffffff

hee lieverd,
sorry lees het nu pas!meen je niet bloedverlies!!!weet nu niet zo goed wat ik moet zeggen en veel is al gezegd door de andere meiden!!!maar duim voor je op een goede afloopt meis!succes morgen!
Liefs en kusss

Meid, wat naar voor je... heel veel sterkte... ik weet hoe het voelt... het is heel rot.... en vooral omdat het de tweede keer is. Heel veel moed en kracht toegewenst!

Gaat het nog een beetje meid?? Probeer straks maar fijn te slapen dan is het des te sneller morgen!! Heel veel sterkte morgen meid, en hopelijk krijg je duidelijkheid!!

Liefs ciomama

Hoi lisette.
Wat naar voor je meid.. Ik heb het helaas ook zelf meegemaakt. Ik heb bij al mijn zw.schappen (in totaal nu de 6e) bloedverlies gehad. Begon met ongeveer 6 tot 10 weken. Dit heeft tot nu toe geresulteerd in 3 miskramen en 2 dochters.
Tussen mijn jongste dochter en de laatste zwangerschap heb ik 2 x achter elkaar een miskraam gehad. Had het ook niet verwacht omdat ik voor mijn oudste dochter ook al een miskraam had gehad.. En het is toch 1 op de 10... ??!!

Mocht nog wel testen laten doen na 3 miskramen, maar heb dat niet gedaan omdat we gelukkig toch 2 gezonde dochters gekregen. Na de laatste miskraam was ik in de 2e ronde weer zwanger en weer bloedverlies. Maar nu gaat het gelukkig wel goed en ben ik 24 weken zwanger van ons derde kindje.

Meid heel veel sterkte en succes. Hopelijk heeft het een goede afloop en anders.. Elke miskraam beleef je weer anders, geef het een plekje en praat er over als je het wilt. Bij de laatste miskraam hebben we niks verteld. Ik voelde mij zo'n kluns, ook al konden we er niets aan doen. Maar ik dacht echt van, heb je hun weer, moeten ze niet eens gewoon stoppen of iets dergelijks. Ik had toen geen zin in goed bedoelde adviezen of kaartjes of bloemetjes die ik 4 maanden terug ook al had gehad....
Sterkte nogmaals.

hey meis, ik lees het nu pas allemaal,verdorie rot voor je.heel veel sterkte en laat het maar even goed nakijken.
dikke knuffel van mij

Tjee ik zie nu pas je berichtje!! Wat ontzettend naar!! Ik duim heel hard voor je morgen dat het nog gezond en wel op de plek zit waar het hoort!!!

Als het toch niet goed is heeft je lichaam de beste weg gekozen maar zeker niet een leuke!! En slepen we je er hier door samen daar schrijven we voor!!

Hou ons op de hoogte meis!!

Lfs

Terug
Bovenaan