Bloedverlies in het begin van de zwangerschap

Nou dames, slecht nieuws hier...

Vanacht heb ik best veel bloed verloren, met slijmen erin,
Vanochtend de vk gebeld en ik moch naar de gyn voor een echo,
Helaas geen gewone echo maar een inwendige (geen pretje zo'n eendenbek)
En helaas was er geen vruchtzakje meer te zien. Waarschijnlijk ben ik dit vanacht verloren.   Heb dus miskraam gehad...

Voel me nu zo verdrietig...kan alleen maar huilen,maar wil het hier toch kwijt..

Dames, ik hoop dat het bij jullie beter gaat dan hier !
Veel succes met jullie zwangerschap !!   xxx Maike Sanne

maaike sanne,
wat balen meid, dit is geen leuk nieuws.
Wat moeilijk voor je.
Heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs.

Hallo dames,
Sinds afgelopen maandag heb ik ook last van bloedverlies, maar dan wel oud bloed, dus donker bruin.
Ik had voor mijn zwangerschap en de vorige, die in april is misgegaan, ook al veel last van afscheiding. Ik heb toen allerlei onderzoeken gehad, maar er kwam weinig duidelijks uit. Het enige wat de gynaecoloog kon vertellen was dat ik een gevoelige baarmoedermond heb. Er knappen dus makkelijk haarvaatjes. de gyn zei toen dat ik maar ,oest proberen snel zwanger te worden, zodat mijn cyclus zou stoppen en het bloedverlies waarschijnlijk ook, maar de VK zegt nu dat dit bloedverlies kennelijk gewoon helemaal bij mij hoort(lekker dan...) en dat dit niets betekent in deze zwangerschap. Voor mezelf heb ik er wel een verklaring voor: doordat de baarmoeder zich nu steeds en snel oprekt is de kans ook groot dat de toch al gevoelige haarvaatjes af en toe knappen.
Sinds de huisarts en de VK mij allebei hebben beweerd dat ik me niet veel zorgen hoef te maken kan ik het ook beter loslaten. Al blijft dat angstige gevoel altijd wel bij me. Ik hou me er maar aan vast dat ik me verder goed voel en ook geen helder bloed verlies. Over een paar weekjes de echo, duimen voor een goed resultaat!
Iedereen veel succes!

@maike sanne:
Wat kloten zeg!!! Heel veel sterkte de komende tijd!!

En idd het kan 2 kanten opgaan!
Vaak gaat een miskraam samen met bloedverlies en buikpijn.
Maar ik dit is niet zo bij iedereen. Mijn eerste zwangerschap was ook een miskraam. Ik heb toen helemaal nergens last van gehad, geen buikpijn en geen bloedverlies. En helaas met 12 weken een slechte echo gehad, ons kindje is toen niet verder gekomen dan 7 weken.

Hierna had ik wel een goeie zwangerschap!
En ben nu zelfs al weer zwanger van nr 2! Tijdens deze zwangerschap heb ik 2 weken gevloeid en was er toen ook van overtuigd dat het helemaal mis zou zijn! Maar we hadden een goeie echo en ben ondertussen al weer 17w 2d zwanger!!

Heel veel sterkte meiden! Het blijft altijd een spannende tijd tot de 1e echo!

@maike sanne:
Wat rot!!!!!!!! :(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heel veel sterkte meid!!!!!!!!!!

@t sylvester volgens mij ben je 27 weken toch? inplaats van 17?

Klopt ilona........wat stom van mij, zwangerschapsdementie......

Ik wil MaaikeSanne hierbij een hart onder de riem steken...vind het echt heel erg dat je een miskraam hebt gekregen  Heel veel sterkte meid!!!

Leontine, mama van Dayden

Terug
Bovenaan