Bloedverlies maar (nog) geen vruchtje...

Hallo Dames...

Vrolijk kwam ik me melden bij het novemberclubje, wel wat bang, want ik had me al eerder bij maart en september gemeld maar dat verliep beide keren in een miskraam...

Nu weet ik niet meer waar ik bijhoor....

Gister ochtend een heel klein beetje roze op mijn wc papiertje bij het afvegen en voor de rest niks meer...

Vandaag lijkt het wel of ik ongesteld ben geworden...Ik ben gewend dat niet lang daarna de buikkrampen beginnen en dat het overduidelijk een miskraam is, maar tot op heden heb ik nog geen krampen gehad.. Je leest wel eens verhalen van vrouwen die de hele zwangerschap gewoon bloed blijven verliezen, is het stom om te hopen dat ik daar bij hoor? Het zal toch wat wezen, in 1,5 jaar tijd 3 miskramen....

Morgen zal ik even de gynaecoloog bellen, ben benieuwd wat ze kan betekenen voor me...

Iemand hier bekend mee?

Liefs Betty

Lieve Betty,

ik ben er niet beken mee, maar zou voor je duimen dat alles goed is, laat je weten hoe het was bij de gyn.? Neem aan dat je mag komen voor een echo.

grotjes boontje

Betty,

Ik ben hier wel bekend mee. Vorig jaar heb ik twee keer een miskraam gehad en nu ben ik 15 weken zwanger. In de afgelopen 4 weken heb ik twee keer bloedverlies gehad, dat onschuldig was....tot nu toe gaat het goed bij mij. Het kan dus echt goed gaan. Ook bij de zwangerschap van mijn tweede zoontje heb ik tot en met 24 weken bloedverlies gehad...hij is nu een gezonde knul van vier jaar!

Het kan echt goed gaan, maar ik snap je onzekerheid heel erg goed...Vandaag gewoon bellen met de gyn!!!

Sterkte!

Liefs, Janni

Betty,

Ik ben hier wel bekend mee. Vorig jaar heb ik twee keer een miskraam gehad en nu ben ik 15 weken zwanger. In de afgelopen 4 weken heb ik twee keer bloedverlies gehad, dat onschuldig was....tot nu toe gaat het goed bij mij. Het kan dus echt goed gaan. Ook bij de zwangerschap van mijn tweede zoontje heb ik tot en met 24 weken bloedverlies gehad...hij is nu een gezonde knul van vier jaar!

Het kan echt goed gaan, maar ik snap je onzekerheid heel erg goed...Vandaag gewoon bellen met de gyn!!!

Sterkte!

Liefs, Janni

ha betty,

Ook ik ben hier bekend mee. vooral dat roze op je papiertje. je bent nog heel vroeg in je zwangerschap toch? Bloedingen vroeg in de zwangerschap kunnen 100 redenen hebben.

De krampen, menstruatie-achtige pijnen worden veroorzaakt door het groeien van de baarmoeder, al is het maar een heel klein beetje. Probeer hoe vreselijk moeilijk ook, toch even af te wachten en vertrouwen in je lijf te houden.

Groetjes Frederike

Net gebeld met de gyn... Ze kunnen helemaal niks voor me doen. Met een echo krijgen we geen zekerheid en met bloed prikken op hcg ook niet. Het is gewoon afwachtten wat het gaat doen... Ik bloed nu zoveel (2 maandverbandjes per uur) en heb een ongesteldheids gevoel dus ik ben er eigenlijk al van overtuigd dat het een miskraam is...

De enige hoop die ik nog heb is dat het een tweeling is en dat er nog een vruchtje over is, maar die kans is zoooo klein...

Afspraak van maandag blijft gewoon staan en zal dan alsnog een echo krijgen...Als het ene miskraam blijkt te zijn geweest dan wil ik eens gaan bespreken wat nu verder... Misschien dat ik er even mee stop, maar dan nu ook echt helemaal. Gewoon weer even aan de pil, gewoon zeker weten dat ik even niet zwanger wordt.

Als de gyn wilt beginnen met samenlevingstesten en andere onderzoeken dan kan ik nog wel een keertje doorgaan, maar vraag me hoe dit psychisch allemaal weer gaat vallen. Kan niet weer thuis gaan blijven! Ben net 2 weken thuis geweest vanwege de vorige miskraam in februari....

Liefs

Lieve Betty,
Als ik dit lees krijg ik gewoon de tranen in m'n ogen. Ik neem toch aan dat de gyn hier wel wat mee gaat doen.
Heel veel sterkte de komende tijd.. Ik denk aan je....

Liefs Vissen

Lieve Betty,
Als ik dit lees krijg ik gewoon de tranen in m'n ogen. Ik neem toch aan dat de gyn hier wel wat mee gaat doen.
Heel veel sterkte de komende tijd.. Ik denk aan je....

Liefs Vissen

Terug
Bovenaan