Bloedverlies maar (nog) geen vruchtje...

Jeetje Betty, wat gruwelijk die onzekerheid! Jammer dat de gyn je niet kan helpen (of wil helpen?), ik zou daar vreselijk kwaad over worden :-(
Ik duim heel hard voor je!

Nee Betty, wat zal dit verschrikkelijk zijn, als het weer mis is!!

Misschien een rare vraag maar kan de gyn niet beter gaan onderzoeken waarom je elke keer een miskraam krijgt? Want zwanger worden dat lukt je wel!
Misschien heb je te weinig progestoron?

Liefs Karin

Nee Betty, wat zal dit verschrikkelijk zijn, als het weer mis is!!

Misschien een rare vraag maar kan de gyn niet beter gaan onderzoeken waarom je elke keer een miskraam krijgt? Want zwanger worden dat lukt je wel!
Misschien heb je te weinig progestoron?

Liefs Karin

He dames,

Bedankt voor jullie lieve reacties...

Momenteel is er eigenlijk niks veranderd.. Bloed nog steeds vrij veel en heb nog steeds geen buikpijn... Begin nu een beetje de hoop te verliezen dat er nog wat zit want ondertussen heb ik best veel bloed verloren. Ik vraag we af waar de grens is van de hoeveelheid bloed die je mag verliezen...

Ik voel me prima hoor, maar er moet toch ergens een grens zijn voor je neergaat en sterretjes ziet??

Ik hoop dat het snel wat minder gaat worden, ik heb er namelijk al 2 pakken maandverband doorheen...??!!?

Liefs

Heb je al contact gehad met je huisarts hierover? Zoveel bloed verliezen lijkt me niet echt normaal eigenlijk. Maar ik heb dan ook nog nooit een miskraam gehad, weet dus niet of zoeits daar bij hoort.
Als je je zorgen maakt moet je toch altijd even bij je huisarts terecht kunnen om de zorgen weg te nemen?

O lieve Betty,

Jeetje wat is dit terleurstellend vooral omdat je er zo bang voor was. Laten we hopen dat er maandag toch nog goed nieuws voor je is. Maar ik weet precies hoe je je voelt. Ik zal maandag voor je duimen.

Liefs Kryss

O lieve Betty,

Jeetje wat is dit terleurstellend vooral omdat je er zo bang voor was. Laten we hopen dat er maandag toch nog goed nieuws voor je is. Maar ik weet precies hoe je je voelt. Ik zal maandag voor je duimen.

Liefs Kryss

Terug
Bovenaan