Bloedverlies maar positieve test

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

mijn vriend en ik zijn al bijna 2 jaar bezig om zwanger te worden, dus ik was gisteren ook gigantisch blij toen ik voor het eerst een positieve zwangerschapstest in handen had. Maar nu ging ik net naar de wc en toen lag er wat bruinig bloed in mijn broekje. Ik nog een zwangerschapstest gedaan en ja, hij geeft toch echt aan dat ik zwanger ben. Ik heb wel ongikrampjes. Wat zou dit zijn? Zou het toch een vroege miskraam zijn? Of hoort dit erbij?
Wie kan mij helpen?

Groetjes

t kan een innestelingsbloeding zijn.
als het misgaat test je nog wel een tijdje positief, geloof ik.
ik denk dat je gewoon even moet afwachten. Als je je echt zorgen maakt, even de huisarts bellen.

Succes!

Ik ben t er ook mee eens. Stel dat t wel een miskraam is nu, dan test je de komende tijd evengoed nog wel positief, want het zwangerschap hormoon zit nog in je lichaam.
Bloeden kan ook wondje ofzo zijn. Als je onzeker bent, zou ik anders even huisarts of verlosk. bellen

Dank jullie wel voor de reacties!!!!! Het is wel raar hoor, gisteren waren we helemaal in de gloria en nu zit je weer onwijs te piekeren. Maar als het een miskraam zou zijn, wanneer zou het dan fout gegaan zijn? Zou dat dan vandaag gebeurd zijn of is dat al eerder geweest? Want ik heb wel eens gehoord dat als je echt bloedverlies krijgt en een miskraam dat het al veel eerder fout is gegaan. Ik weet het ook niet hoor. Maar als het al een tijdje niet goed zit in mijn lichaam geeft de zwangerschapstest toch niet positief aan.  Ik  ga sowieso morgenochtend gelijk om 8 uur de dokter bellen, maar ja, die kan er ook niks mee denk ik. Ik denk dat ze zegt dat ik moet wachten of de bloeding doorzet je of nee.
Nou bedankt voor het lezen.

Groetjes

Afwachten maar... volgens mij kun je nu niets anders doen.
Het kan natuurlijk een vmk zijn, maar je hoort ook best vaak dat je wat bloed kan verliezen tijdens de zwangerschap.   Zolang het nog niet zoveel is als bij een ongi, dan zou ik de moed er nog even inhouden.
Succes, en ik hoop dat het goed afloopt.

liefs, Tara

Sterkte meid, hopelijk is het gewoon oud bloed, maar ik zou gewoon inderdaad voor de zekerheid morgen gewoon de ha even bellen, daar zijn ze voor meid
Sterkte

xxx

Hoi,

Zo lang het alleen oud bruin bloed is, kan het helemaal geen kwaad hoor. 20% van de vrouwen kunnen wat bloed verliezen in de eerster periode vd zwangerschap!

Succes meid, groet Suza

Terug
Bovenaan