Bloedverlies maar positieve test

Toen ik na ruim 2 jaar zwanger was van ons zoontje had ik ook oud bloedverlies. Ik had dan ook nog niet getest, want ik zou ongi worden. Maar na een week had de ongi nog niet doorgezet, dus ik toch maar gaan testen. Ik was dus zwanger. Ik had gewoon last van alle normale ongi-klachten en dus oud bloedverlies. Ook krampjes.

Toen ik 9 weken zwanger was heb ik 's nachts ook wat bloedverlies gehad. Dit was wel helderrood, dus maakte ik mij ongerust. Gelukkig bleek er niets aan de hand te zijn.

Ik denk dat als de krampjes een voorbode zouden zijn voor een vroege mk, dat deze inmidels wel zou zijn doorgezet.

Probeer je dus niet te ongerust te maken. Zolang je geen helderrood bloed ziet, is er nog niets aan de hand.

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi meisjes,

vandaag alles in orde. Geen bloedverlies, alleen wat ongikrampjes. Enorm last van mijn borsten!!!! Dus ik denk dat ik echt heel erg zwanger ben, hahahahaha

Glitters voor jullie allemaal

Groetjes

Pepa, niet om je bang te maken maar dit is mijn verhaal.

Ik ging naar de huisarts omdat ik in het midden van mijn cyclus bloed verloor. Test gedaan, bleek zwanger te zijn. Dezelfde dag nog naar de gyn geweest, die kon helaas geen zwangerschap zien met een inwendige echo. Dat kon 2 dingen betekenen óf een miskraam óf een prille zwangerschap. Ik moest bloed prikken en een afspraak maken voor 1 week later. Ik moest weer bloed laten prikken, helaas bleek daaruit dat ik een vroege miskraam heb gehad. Die wachtweek was werkelijk ondragelijk voor mij en ik voel me dan ook nu erg klote. Ik heb in totaal niet veel bloed verloren, veegde af en toe na het plassen wat bloed af that's it eigenlijk. Ik heb nu nog steeds alle zwangerschapskwaaltjes, mijn borsten staan erg op spanning en doen zeer. Verder heb ik nagenoeg geen krampen gehad. Ook bleef ik positief testen omdat toch de hcg in mijn urine zat. Al met al zou ik een afspraak maken met de huisarts ofzo voor de zekerheid. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Nu blijf je maar onzeker lijkt me.

Ik hoop echt dat het allemaal goed zit bij je meis enneh alvast sorry voor het onzeker maken.

Terug
Bovenaan