Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi, ik ben nieuw hier en heb meteen een vraag. 3 dagen voor mn eisprong heb ik gemeenschap gehad. 3 maart zou ik dan eigenlijk ongesteld moeten worden maar sinds gisteren ruim 1 week voor mijn menstruatie heb ik last van een bloeding, het is rood en niet veel. Zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn? Want normaal heb ik een cyclus van 27 dgn.
Hoi, ik ben nieuw hier en heb meteen een vraag. 3 dagen voor mn eisprong heb ik gemeenschap gehad. Sinds gisteren en dat is ruim 1 week voor mn menstruatie heb ik last van een lichte bloeding, het is niet veel maar wel rood. Ik heb een clyclus van 27 dgn en zou dan eigenlijk pas vrijdag 3 maart ongesteld moeten worden. Kan dit een innestelingsbloeding zijn of ben ik gewoon 1 week te vroeg ongesteld geworden?
Ik ben benieuwd hoe dit bij jou afgelopen is! Ik heb namelijk precies hetzelfde. 'k moet nog een week wachten voor ik kan testen, maar ook sinds gisteren wat bloed verloren (niet veel, beetje rood, beetje bruin).