Bloedverlies na positieve test

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,
hier een erg verdrietig en onzeker Loreleitje..
Ik had zaterdag een positieve test en nu een heel klein beetje donderbruin bloedverlies.
Ik heb al eens een miskraam gehad en die begon ook zo...
IK heb een beetje last van krampjes, maar niet heel veel... Ik ben zo bang dat het misgaat.
Ik zou dit misschien op het zwanger zijn forum moeten posten, maar ik voel met niet echt zwanger meer, ik zou 5 weken moeten zijn..
Ik heb nog wel de zwangerschaps kwaaltjes die er al waren, maar het hormoon blijft nog even in je lijf, dus dat zegt ook niks...

wat denken jullie?

liefs

moeilijk om te zeggen of je nou een miskraam heb of niet... helaas zou je nog ff moeten afwachten of het doorzet of niet...

Of gewoon ff de verloskundige of ha bellen...

veel sterkte meid

och meid, wat een spanning dan!! het is inderdaad moeilijk te zeggen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook wel krampen maar geen bloedverlies, het kan natuurlijk gewoon innestelings bloed zijn! maar snap dat jee heel angstig bent!! wanneer is je echo??
ik hoop voor je dat het goed gaat!!
liefs

Hai Noeltje, ik heb de verloskundige gebeld, maar die belt me terug.....
En ik zit maar naar die telefoon te staren...

hebben jullie wel eens bloedverlies gehad?

ooo meid, ik hoop dat ze inmiddels ( dat ik dit typ) jou gebeld heeft!!
ik heb geen last gehad van bloedverlies, maar had wel zulke krampen dat ik het gevoel had steeds ongi te worden, ik was toen 5 a 6 weken zwanger. maar alles ging wel goed. maar ik durfde die weken ook niet een heel blij te zijn, ik deed de echo pas met 12 weken (dit omdat ik niet inwendig wilde, schijterd dat ik ben) toen bleek alles goed te zijn en toen was ik ook Happy.
meid ik duim heeel hard voor je!!

let me know!!

Wat een onzekerheid meid, ik heb het ook gehad maar bij mij was het helaas niet goed, ik had ook een positieve test in handen en een dag later was het al mis. Meid ik hoop dat dat voor jou niet zo is, het hoeft nl geen miskraam te worden, het komt wel meer voor als je net zwanger bent. Maar goed, dat neemt je onzekerheid niet weg, hopelijk is alles goed!

hopelijk is alles gewoon goed.
ben benieuwd!
veel succes.
groetjes van mij

en heeft de vk je inmiddels al gebeld? hopelijk hoef je je geen zorgen te maken.

Terug
Bovenaan