Bloedverlies na positieve test

Ik heb hier geen ervaring mee.
Wou alleen even zeggen dat ik hoop dat het allemaal mee valt en uiteindelijk niks blijkt te zijn.
Sterkte Meid

Groetjes Bernadette

Bij mijn vorige zw.schap heb ik een dag bruinig bloedverlies gehad en tot wel 10 weken ongi krampen. Maar het is toch goed gekomen. Dus er is hoop! ik ben overigens nog niet ongesteld maar wel een negatieve test vanmorgen en hoofdpijn, dus loop al met tampons op zak. Helaas ik ben bang dat het er deze maand niet in zit voor mij. Sterkte!!

Hai meiden, ik heb idd zelf de verloskundige teruggebeld. Zij zei dat het nu niet verontrustend klonk en nog alle kanten op kan gaan, pas als ik flinke krampen en helder rood bloedverlies krijg moet ik me zorgen maken.
Maar ik weet niet, het voelt niet goed. Ik heb nu l lichte krampen, die ik hiervoor nog niet had.

Ze zei ook dat ik voor de zekerheid mijn urine moest laten testen op blaasontsteking bij de huisarts.
En die vroeg zich nog net niet hard op af wat ik daar deed. 'Je bent nog maar net zwanger' zei hij....en hij keek niet erg vriendelijk.
De verloskundige heeft voor vrijdag een echo gepland, maar ik ben somber...

Ik geloof er niet meer echt in, maar ik vind het nog het ergst dat ik het niet weet, dat afwachten is echt ondraaglijk!!

liefs

Blijf positief meis.

Bedoel je lichaam ondergaat nu zo;n verandering en er is iets in je buik behoorlijk aan het vechten en dan moet jij de moet niet op geven.

blijf positief dat heeft invloed.

niet te veel op alles letten al weet ik hoe moelijk dat is.
als je kram hebt streng zijn tegen jezelf en zeggen nee het is niks vrijdag weten we meer.

en die dokter laten kletsen met zijn je bent nog maar net zwanger. het is een man die snappen dat niet.

laat je niet van de wijs brengen en keep up the posief feeling.

Sterkte met wachten meid, hopen dat er vrijdag meer duidelijkheid is!

Aan jullie heb ik wat, en niet aan zo'n sacherijnige huisarts!! Dank je wel,
ik verlies nog steeds kleine beetjes bloed en heb krampen....maar ik probeer positief te blijven....

liefs Lorelei

Terug
Bovenaan