Bloedverlies, net terug uit ziekenhuis.

jeetje dat is schrikken, doe je wel rustig aan, is lastig maar probeer het toch maar wel.

we gaan inderdaad voor de minimale 36 weken!!!!!

lia

Hallo

Nou ik had gisteren beetje teveel gedaan zei ik, maar niet lichamelijk zwaar ofzo hoor. Met gewichten en dat soort dingen. Gewoon overal naar toe kleppen en visite krijgen en logeetjes (waar je ook druk mee kunt zijn).

Vandaag niks meer gezien, dus het lijkt erop dat het gestopt is.Gelukkig.
Morgenvroeg maar eens met de baas overleggen hoe we het verder doen op het werk, de zware zorg ga ik in ieder geval niet meer doen.

Liefs plodder.

jeetje meid

ik lees net je bericht, ik schrik er helemaal van.Hoe voel je je nu? Fijn hé dat geschop vooral van alle kanten, doet je goed om ze te voelen.
blij dat het nu weer wat beter gaat.
luister naar de Gyn hij weet het toch wel beter,ik ga het ook echt steeds zwaarder krijgen en merk dat ik ook echt niet meer zoveel kan doen.
ik word dan ook terug gevloten, harde buiken, Krampen, en super moe.
ben nu 26 weken.En jij?

ik ga ook voor de 36 weken, zijn ze in indergeval allebei op een redelijke gewicht.
nou houd je rustig meid, en geniet.

dikke kus
Naomie

hoi

Misschien een gerustelling toen mijn moeder zwanger was van haar tweeling heeft ze ook tussendoor een bloeding gehad en dit was zo weer over later niet meer gehad.misschien komt het vaker voor bij tweelingen?heeft het zk nix gezegt daarover.oja en mijn zusjes waren allebei gewoon gezond. gr wendy

jee, het is toch ff schrikken, doe maar rustig aan. luister goed na je lichaam.
kuzz lau

Terug
Bovenaan