bloedverlies tijdens eisprong???

Hoi Bontrie,

Volgens de HA hoef ik me inderdaad geen zorgen te maken.
Maar ja, ik heb het nu al 3 maanden achter elkaar gehad, en dit zijn dus 3 gemiste kansen, aangezien we zo nooit tijdens de vruchtbare dagen kunnen vrijen.
Dat is dus het probleem, als ik dit elke maand blijf houden. Daarom had ik gehoopt dat de HA er iets aan kon doen.

groetjes Jos78

Hoi Jos,

Ik heb het ook wel eens  gehad dat ik bloedverlies had rond mijn eisprong. Het was ook ineens weer over. Heb het nu al een tijd niet meer gehad. Heb wel altijd een paar dagen menstruatiebuikpijn rond mijn eisprong.

groetjes Sanneke

Ik heb het dus niet. En voel ook niks tijdens mn eisprong.. Afgelopen keer dacht ik een te vroege eisprong te hebben gehad.. Dit keer voelde ik dus erg last van mn onderrug( net als bij mn menstruatie).. Nog ff afwachten en we zullen zien of het mn ei was..

Hoi Jos, 
Tijdens het opzoeken naar informatie over een ovulatiebloeding kwam ik op dit forum terecht. 
Ik zit namelijk met hetzelfde “probleem”, heb je nog steeds bloedingen tijdens je ovulatie?   
Ik kan nergens vinden of je ook kans hebt op een bevruchting met die bloeding? 
Kan jij mij helpen?
Groetjes Jolene

Hoi Dames,
Ik ben sinds april gestopt met de pil om te 'ontpillen'. Veel medische klachten. Ik was tijdens het slikken van de pil alleen maar ongesteld.
Sinds ik gestopt ben, heb ik hier niet meer last van. Ik heb een cyclus van 30 dagen en heb ook altijd 2 dagen een ovulatiebloeding.
Dit is bij mij minimaal.
Misschien is het dan een soort van geluk? Dat je weet dat je aan de bak moet?

Terug
Bovenaan