bloedverlies.. wat moet ik nu verwachten?

A

Anoniem

Guest
hoi..

ik ben bijna 15 weken zwanger en heb sinds vanochtend licht bloedverlies.
ik heb ook af en toe een krampachtig gevoel in mijn buik.
gistermiddag voelde ik al een steek maar gaf er verder geen aandacht aan.
ik moet om kwartvoor 3 bij de verloskundge zijn, dan gaat ze controleren of alles goed is.
iemand enig idee hoe ze dat precies gaan doen?
iemand dit ook meegemaakt? en hoe liep het af?

ik maak me echt ontzettend zorgen, heb in januari bij 13 weken een tweeling verloren en dat staat nog vers in mijn geheugen.
ik weet niet of ik nu voel wat ik toen voelde, ik ben zo in de war dat ik eigenlijk helemaal niets meer weet nu.

liefs antoinet

Ik heb het niet mee gemaakt, maar wil je even heel veel sterkte wensen. Het beste is maar om af te wachten wat de vk zegt, je zal wel een echo krijgen.
Nogmaals, veel sterkte en vertel je even hoe het was?
Sil

dank je wel :)

mn vriend kan ook nog eens niet weg van zn werk omdat de enige collega die zou kunnen invallen (omdat de rest op vakantie is) nu bij zijn bevallende vrouw zit! komt ook allemaal zo ongelukkig samen op zo'n moment maar ja..

ik laat zeker weten hoe het is gegaan, dank je wel!

liefs antoinet

quote: Antoinette1986 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 13:50:12'));

dank je wel :)

mn vriend kan ook nog eens niet weg van zn werk omdat de enige collega die zou kunnen invallen (omdat de rest op vakantie is) nu bij zijn bevallende vrouw zit! komt ook allemaal zo ongelukkig samen op zo'n moment maar ja..

ik laat zeker weten hoe het is gegaan, dank je wel!

liefs antoinet

Hoi,

Had gisteren ook een bloeding maar in een keer heel veel.
moest om half 3 bij de gynecoloog zijn.
Spannning spanning
Echo gemaakt en ons babytje beweegt en het hartje klopt.
Gelukkig.
Ik hoop dat je net zo ´n goed nieuws krijgt als wij

Groetjes piruwietje

ook ik heb drie keer bloedverlies gehad tijdens deze zwangerschap (ben nu 17 weken). Het is en blijft spannend allemaal. Ik hoop enorm voor je dat alles goed is.

Dikke kus
van een duimen draaiende sjan

ik ben 20 weken en heb vanaf week 16 continu bloedverlies.
moet wel rust houden en geen zwaar werk doen.
krijg hulp in de huishouding 5,5 uur per week.
morgen weer controle,elke 2 week.
tot nu toe gaat het redelijk.
hop voor jou ook dat het goed blijft gaan.
ben wel erg benieuwd naar je antwoord van de VK.
hou het hier de hele middag eigenlijk al een beetje in de gaten of je gepost hebt.

succes.

Heb bij m'n eerste rond de 18e week ook bloedingen gehad. VK meldde dat het met doorbloeding v.d. baarmoedermond te maken zou hebben, in iedergeval had ik   nog beweging én konden we het hartje luid en duidelijk horen!   Omdat bloedingen aanhielden en ik ook wat kramp had, werd uiteindelijk tóch besloten tot een echo. Alles bleek in orde, oorzaak kon uiteindelijk niet worden benoemd en bloedingen hielden vanzelf op.

hey antoinnet

ik hoop dat je goed nieuws hebt gehad bij je vk

Terug
Bovenaan