bloedverlies wat niet ophoudt!

even mijn verhaaltje kwijt hoor!!!

heb op 20 februari een miskraam gehad. Daarna is het bloedverlies alsmaar gebleven, af en toe wat minder, dan weer wat meer.. werd er niet goed van.
Nu sinds afgelopen maandag werd het toch wel weer heel erg, vandaag maar de huisarts gebeld..

Direct naar het ziekenhuis voor toch nog maar een echo..
Natuurlijk niets te zien.
Maar ik ben er zo klaar mee, wilde het graag afsluiten zodat je verder kan... en nu kan dat gewoon niet!!

Nu moet ik dus om het bloedverlies te stoppen medicijnen slikken en dan meteen daarna 3 maanden de pil om mijn cyclus weer te gaan regelen..
Dus zwanger zijn zit er voorlopig nog niet in..
Ik moet eerlijk zeggen dat het oke is, een cyclus die niet op orde komt is ook niet wat je wilt.. en dan moet je ook maar gokken wanneer je evt. zwanger zou kunnen worden.

Zijn er meer meiden die dit hebben meegemaakt, en hoe gingen jullie daar mee om?

ik hoop op wat reacties,

Liefs,

Suus

Hallo Suus.

Ook ik heb dat probleem.
Ik vloei al vanaf 5 januari , en 7 maart ben ik voor de 2de keer gecurreteerd en vloei nu nog .Morgen moet ik terug komen bij de gyn voor een na controle.
Af en toe verlies ik van dat bruin en dan word het weer helder rood.
Wij balen als een stekker , omdat we nu niet verder kunnen.

Veel liefs peggy *mama van anouk*

Hoi Peggy,

wat vervelend he, dat bloedverlies, bij mij was het ook steeds donkerbruin dan weer helder rood, zo weer weinig zo weer veel, elke keer weer afwachten wat we dan tegen zouden komen.. Het beheerst behoorlijk je stemming en je dag..

Maar bij jou hebben ze dus 2 x gecurreteerd omdat ze nog iets zagen zitten in je baarmoeder?? Bij mij zit er gewoon echt niks, baarmoeder is al die tijd al schoon dus ze gaan er vanuit dat mijn cyclus gewoon van slag is.

Gisteren begonnen met de tabletjes om het bloeden te stoppen en ik moet zeggen dat het al wel iets minder wordt! Gelukkig. Dan nog 3 maanden de pil slikken om mijn cyclus weer te regelen en dan hopen dat ik daarna weer zwanger mag worden..

Vond het eerst wel dubbel om aan de pil te gaan met een zwangerschapswens, maar nu vind ik het wel goed, Dat bloedverlies moet toch ook een keertje stoppen..

Heel veel succes morgen bij de gynaecoloog, laat je even weten hoe het is afgelopen!!

Heel veel sterkte,

Liefs

Suus

Hallo suus.

We hebben groen licht gekregen.
Ben helemaal schoon van binnen.
Over 2 weken moet het vloeien gestopt zijn.
Als het gestopt is dan kunnen we weer er tegen aan.
Hoop dat het vloeien snel over is.
En dat ik snel weer zwanger ben.

Veel liefs peggy *mama van anouk*

Hoi,

Ik las jullie verhalen en moest reageren (en dat terwijl ik al twee jaar op het forum meelees! In 2005 bij de oktober mama's, in december bij de augustus mama's en helaas nu bij zwanger worden na een m.k).
Ik had een vroege echo met 8.5wkn in januari, daarop was een vruchtzakje met een heel klein vruchtje te zien maar helaas geen kloppend hartje. Na overleg met vk en gyn heb ik de miskraam afgewacht. Met 11wkn kwam het vruchtzakje los. Wat me overigens behoorlijk tegenviel. Ik vond het echt een halve bevalling qua pijn en bloedverlies!  
Na ongeveer tien dagen stopte het vloeien. Na twee weken had ik bloed en dacht ik: mooi cyclus is weer op gang ik ben ongesteld. Ik kreeg toen de eerste dag een hele heftige bloeding waar geen tamponnetje tegen op kon.
Hierna leek het weer op een gewone menstuatie totdat ik  in het vliegtuig zat naar Amerika....  Weer zo'n bloeding (fijn, voor de kleine een extra setje kleding mee maar voor mijzelf natuurlijk niet, lekker begin van de vakantie!)
De hele vakantie bloedverlies gehouden (weinig maar rood). Eenmaal thuis (na 2 wkn)
direkt naar de dokter. Op de echo zien ze "iets". Geen vleesboom of poliep, het meest waarschijnlijke is toch een restje van de miskraam. Wel raar omdat ik dus twee weken geen bloed had.
Morgen word ik gecurreteerd, balen maar wil nu dat het weg is en ik er een streep onder kan zetten. Kan me al niet meer herinneren dat ik zwanger was maar het heeft wel een hele lange nasleep zo. Bij jullie dus ook. Hoop dat we dit jaar in ieder geval nog zwanger worden! Ben 36 en wil heel graag een broertje of zusje voor onze dochter van bijna 1.5jaar. Wat een lang verhaal! Hoe is t met jullie? Gr

Hallo doorbel.

Met mij gaat het nu wel goed.
Het vloeien wordt steeds minder, nu van dat vies bruin.
Maar ik hoop dat het snel weg is,zo dat ik weer snel zwanger raak.

groetjes peggy *mama van anouk*

Terug
Bovenaan