bloedverlies wat niet ophoudt!

Hoi Doorbel,

met mij gaat het goed nu, ik ben nu zo'n 6 dagen bezig met Provera ( middel om het bloedverlies te stoppen) en dat gaat goed het is nu eigenlijk zo goed als over

Gelukkig wel zeg, na zo'n 4 weken.
Hierna moet ik voor 3 maanden aan de pil om weer een goede cyclus te krijgen en dan mag ik daarna weer gaan proberen om zwanger te worden.
Dus voorlopig mag het niet.
Maar ik vind het nu wel goed zo.. Ik heb me inmiddels erbij neergelegd dat het voorlopig even niet mag ( oefenen natuurlijk wel, maar klussen voor echie laten we even achterwege hahaha).

Mijn zoon is 2 /12 en die is goed in afleiding geven.
Snap het wel hoor dat je op een gegeven moment een broer of zus voor je kleine wilt hebben dat hadden wij ook!

Laten we ervoor duimen dat we zeker dit jaar nog met zijn allen op het zwanger zijn forum belanden dat zou leuk zijn!

Liefs,

Suus

Na mijn miskraam in 2005 ook erg blijven vloeien. Ook medicijnen gehad, hielp allemaal niets. Ziekenhuis in en uit. Bleek na paar maanden!! dat mijn baarmoederhalsweefsel afwijkend was. PAP3B. Hier 2 x voor onder het mes gemoeten en iedere paar weken uitstrijkjes. Moest daarna weer goed zijn. Was ook even maar 3 maanden geleden begon de ellende weer. Wel eindelijk zwanger na 1,5 jaar bezig geweest te zijn. Ben bang dat er toch weer een en ander mis is dus volgende week naar gyn. Hopelijk geen risico`s voor de baby...
Bloedverlies kunnen dus ook andere redenen hebben dan een miskraam.

mammie lin,

Nou hier wordt ik even stil van.. met mij gaat het nu wel goed hoor! De pillen hebben hun werk gedaan. ben nu begonnen met de anti conceptiepil om mijn cyclus te regelen.

Ik heb 3 x een echo gehad en daarbij was niets afwijkends te zien, was dat toen bij jou wel zo dan..
Ik wil jou sterkte wensen en hoop voor je dat alles goed komt.

Groetjes,

Suus

Terug
Bovenaan