Bloedverlies week 5, vooral 's ochtends

<p>Dag dames,</p><p>Ik wil graag wat met jullie delen. Ik ben 5 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje. Ik heb vrij weinig last van kwaaltjes (moe, pijnlijke borsten en heel veel plassen).</p><p>Sinds een paar dagen heb ik last van eat bloed verlies. Het begon heel licht roze, daarna bruin en nu wat meer richting helderrood met soms bruin. Het valt mij op dat ik hier vooral in de ochtend last van heb, de eerste urine na het slapen. Het is ook alleen met afvegen. </p><p style="text-align: right;">Ik heb de vk gebeld en die geeft aan zich geen zorgen te maken. Ik blijf dit wel doen.. heeft iemand hier ervaring mee?</p>

Gewoon nog een keer bellen en zeggen dat je je er écht niet prettig bij voelt. Ik weet zelf niet hoe normaal bloedverlies is, maar ik zou me er zelf ook druk om maken. 
Wat zei de verloskundige precies dan?

Ik heb in het begin ook bloedverlies gehad. Mocht toen meteen op controle komen en echo gemaakt om te kijken of alles goed was. Wel was dig met 8wkn dus wss meer zichtbaar al dan bij jiu.

Ik hoop dat ik ook sneller mag. Had begrepen dat er met 6 weken al wat te zien is. 
De vk zei dat ik me geen zorgen moest maken, omdat het vaak voor komt. Alleen houdt het nu al even aan. Alleen 's morgen en roze. Zij had geen enkele reden tot zorg, maar mijn stresslevel is inmiddels zo hoog.. 

Ik heb ongeveer hetzelfde op dit moment. Ben nu 5 weken en twee dagen zwanger. Heb eergisteren 1 maal fel rood bloed gehad. En net vandaag heel licht roze. En zoals je zegt alleen bij het afvegen. Het houd niet aan en ik heb verder geen kwaaltjes behalve wat vermoeidheid. 
Als de VK aangeeft dat je je geen zorgen hoeft te maken zou ik dat (proberen) ook niet doen. 

Hey Joorst

ik begrijp je helemaal. Ik ben vandaag 6 week en 2 dagen. Vorige week dinsdag begon het bloedverlies en hield aan tot woensdag. Dus ik gebeld. Antwoord wat ik kreeg was dat ik me nu nog geen zorgen hoefde te maken want het was niet veel bloed. 
Donderdag was het weg! Gelukkig dacht ik. Maar vrijdag daar was het weer en dit keer meer dan dinsdag en woensdag. Ik heb dus maar weer gebeld. Antwoord wat ik kreeg was dat het fiftyfifty is. Nu is het dus zondag en het bloeden is nog niet gestopt. Al is het wel minder erg. 
Verlies trouwens geen echte stolsels en het is echt helder rood, wel zoveel dat ik een inlegkruisje moet gebruiken. 
Morgen mag ik weer bellen. Mijn eigen gevoel zegt dat het gewoon weg is, maar twijfel ook! Ik wil dan ook zo snel mogelijk een echo. Mocht de verloskundige mij niet willen helpen ben ik gewoon Mn huisarts. Die onzekerheid maakt je gek. 
Sorry een heel verhaal maar ik begrijp echt zo goed hoe kut je je voelt ?

Terug
Bovenaan