Bloedverlies week 5, vooral 's ochtends

Ik heb met 5 weken en 4 dagen bruin bloed verlies gehad, mocht meteen in ziekenhuis langskomen en toen zagen ze echt heel vaag een kloppend hartje. Dat was wel uitzonderlijk vroeg. Toen met 5 weken en 6 dagen helderrood bloedverlies en ik mocht weer meteen langskomen in het ziekenhuis en het hartje klopte nog gelukkig! Daarna heb ik geen bloedverlies meer gehad en inmiddels 26,5 week zwanger. Hopelijk bij jullie ook niks ergs! Maar ik zou wel eerder een echo eisen ?

Ik hoop ook op goed nieuws! Ik houd je seker op de hoogte beestjesfan, ik zal voor je duimen morgen.
En bedankt voor alle reacties! Geeft steun en hoop!

Jeetje wat vervelend. Alsof het niet spannend genoeg is komt er ook nog bloedverlies bij. Geen enkele vrouw wil natuurlijk bloed zien al is het maar een stipje. De rede waarom ze zo vroeg geen echo doen is omdat je dan te weinig ziet of misschien zelfs nog niks. Dan kun je veel stress krijgen terwijl er wel degelijk een gezond vruchtje is. Ik mocht mijn eerste echo ivm vorige mk met 7weken omdat ze dan sowieso wat zien( als het goed is en dat was het) dus dat zou ik ook vragen als ik jou was. Of je met 7 weken kunt komen. Pff lastig allemaal al die onzekerheid.

Terug
Bovenaan