Bloedverlies

Bij mij werd er gezegd als je bloedverlies hebt, bellen! Het is dat het ziekenhuis nu zegt dat ik niet meer hoef te komen, de verloskundige heeft liever dat ik bel zodra er bloed is.
Liever 1x teveel gebeld. 
Zeker als je je onzeker voelt. 

Idem hier. De eerste 13 weken bloed verloren. Meetsal weinig soms heel veel. Ik had wekelijks een echo gewoon om het stressniveau niet te hoog te laten oplopen. (Ik heb al eerder miskramen gehad). Na 13 weken is het gestopt...oorzaak... geen idee, want ik heb van in het begin niks zwaar meer gehoffen, er was wel na een tijdje een bloedklonter te zien... Gyn zei me dat sommige vrouwen dit nu eenmaal hebben.
Lang verhaal kort. Ik heb heel veel stress gehad en veel bange momenten, maar nu ben ik 36 weken zwanger en alles ziet er goed uit. Dus probeer er toch een beetje van te genieten ook al is dat niet evident.
Over het algemeen bij mij merk ik wel dat zowel toen ik zwanger was van men zoontje als nu, ik iets geruster werd eenmaal ik het kindje voelde bewegen. 

Ik heb er zelf tot nu toe(pas 4 weken zwanger) geen last van. Maar mijn zus had er ook heel erg last van. Vaak bloed en zelfs ook wat stolsels, ze heeft een kleine van bijna 1 jaar. Dus bij haar was er niks aan de hand en er was ook geen duidelijke reden waardoor het bloed kwam. 

Tot 12 weken is een moeilijke periode omdat niemand kan voorspellen waar het heen gaat. Ik had in mijn eerste zwangerschap bloed verlies..  echo met 7 en 9 weken waren goed met mooi kloppend hartje. Toch met 10 weken is het hartje gestopt. 
Maar.. nu in mijn tweede zwangerschap had ik bloedverlies en ben nu 37 weken zwanger. 
Mijn tip, bespreek onzekerheden met je vk. Ook als je ongerust bent of zelfs even van slag dan gewoon bellen. Dit voelt vaak heel belastend en overdreven maar ze vinden het echt niet erg en slepen je op die manier er doorheen.

Ik had bij 14 weken een erge bloeding van 3 dagen. Echo was goed.
Je word er wel heel onzeker van, omdat ik ook eerder 2 miskramen heb gehad. Ik kan nog steeds niet echt genieten.
Bloeding hoort volgens je gevoel niet, maar hoeft dus niks te betekenen.

Ik heb met mijn 1e zwangerschap licht roze bloed verlies gehad en op de 3e echo bleek het hartje niet meer te kloppen. Dit was rond 8 weken. Tuurlijk wil je dit niet horen maar mijn 2e zwangerschap ging het goed tot de 11 weken. Toen ook ineens een zware bloeding, echt giga veel. Op de echo was met het kindje alles goed, alleen naast het kindje en de vruchtzak zat een bloeding. Die heeft er een week gezeten en heb ik een week gebloed daarna was alles weg. 
Inmiddels bijna 30 weken zwanger dus het kan zeker goed gaan! :)

Hoi,
Momenteel ben ik 12 weken zwanger en 2 dagen terug klein beetje bloedverlies gehad. Gelijk vk gebeld maar ik hoefde me geen zorgen te maken.
Ik zou ten alle tijde bellen als je bloedverlies hebt, alleen al voor je eigen geruststelling en daarvoor zijn ze toch?

Hoi,

ik ben nu 4 weken en 6 dagen zwanger en sinds eergister avond bloedverlies eerst licht en daarna meer sinds vanochtend niks meet gezien. Ook heb ik nergens last van geen stolsel gezien. Alleen dit gebeurde in het weekend en ja eerste zwangerschap wist niet wat spoed was en dacht bel morgen wel even kijken wat hun ervan vinden hoop op goed nieuws.....

liefs

Terug
Bovenaan