Bloedverlies

Hoi allemaal!
Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben Ashley en in verwachting van ons eerste kindje??
Sinds gisteren bruin verlies en sinds vanmorgen helderrood bloed met veel slijm. Geen stolsels en geen buikpijn, enkel wat lichte krampjes.
Vanmorgen met de verloskundige gebeld. Het liefst had ze een echo gemaakt, echter ben ik in zo een pril stadium dat er weinig te zien is.
Morgen bij de huisarts bloed prikken om te kijken wat de hcg waardes zijn. Als dit eind van de week zo blijft bloeden, weer hcg waardes meten en anders eind van de week vroege echo of week erna de vroege echo.
Zijn er mama’s of mama’s to be die dit hebben gehad en nu een gezond kindje hebben of bijna hebben?
?? wens iedereen veel geluk toe!
 
Hoi Ashley,
Dit heb ik bij mijn eerste gehad. Met ruim 6 weken werd er toen een echo gemaakt. Was nog niet bijster veel op te zien, maar wel een kloppend hartje.
Hoeveel weken ben je nu zwanger?
 
Hoi Ashley! 


Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb zelf de eerste weken van mijn zwangerschap bloed verloren. Er zat een hematoom (bloedophoping) in mijn baarmoeder. Dit heeft zichzelf gelukkig opgelost. Inmiddels is ons kindje 3 maanden oud en kerngezond. Hopelijk gaat het jou ook allemaal goed af! 
 
Ik heb ook een bloeding gehad bij 5 week ongeveer. Vroege echo gehad met 6 week en toen was er al een kloppend hartje te zien. Nu 15,5 weekjes zwanger.
 
Moet gewoon huilen van jullie positieve reacties! Ik ben vandaag 4+5.
Vandaag nog steeds bloed aan het verliezen. Vanmorgen was het meer, heb het idee dat het minder is.
Hadden jullie nog last van kwaaltjes? Mijn borsten zijn iets minder pijnlijk en ik heb nog steeds wat menstruatie achtige krampjes.
Heb vandaag hcg laten prikken, morgen na 3 uur de uitslag. Donderdag nogmaals prikken en dan vrijdag rond 3 uur de uitslag. Ben ergens toch wel heel bang dat het fout gaat. Maar heb geen buikpijn zoals overal staat omschreven en geen grote stolsels.??
 
Bij beide zwangerschappen dacht ik 3/4 weken minder lang zwanger te zijn omdat ik dacht gewoon ongesteld te zijn geweest. Was beide keren echt een menstruatie hoeveelheid. Bleek echter beide keren al gewoon zwanger te zijn! Bloedverlies hoeft niet perse iets te betekenen..
 
[quote quote=10407264]Bij beide zwangerschappen dacht ik 3/4 weken minder lang zwanger te zijn omdat ik dacht gewoon ongesteld te zijn geweest. Was beide keren echt een menstruatie hoeveelheid. Bleek echter beide keren al gewoon zwanger te zijn! Bloedverlies hoeft niet perse iets te betekenen..
[/quote]Ik heb vanmorgen een flink stolsel verloren. Verloskundige wist ook even niet te zeggen wat het was. Sindsdien alleen nog maar bruin bloed verlies gehad. Ik zal nu denk ik echt moeten wachten op mijn hcg waardes???
 
Terug
Bovenaan