Bloedverlies

Ik had helemaal geen last van kwaaltjes dus was daar juist erg onzeker over toen. Iedereen heeft het altijd over de ochtendmisselijkheid en gevoelige borsten dat je het daar het eerste aan merkt. Nou, ik ben 15.5 week zwanger en dat heb ik allemaal (gelukkig) overgeslagen. Nu is mijn cupmaat ineens al 1,5 maar groter haha! Niet te onzeker zijn, mijn verloskundige stelde me toen gerust dat zolang er geen heftige buikkrampen/steken zijn kan het gewoon nog goed zijn. Ik duim voor je, hopelijk gaat alles goed!

Ik lees nu net je laatste reactie pas over je stolsel... excuus. Ik hoop dat het meevalt en je zo snel mogelijk duidelijkheid hebt. Dat wachten is verschrikkelijk!
 
Ik heb ook een bloeding gehad bij 8/9 weken. Heb toen 1 keer een stolsel gehad, dit was echter opgedroogd bloed. Verloskundige gaf toen als tip om het in een bak water te doen. Mocht er weefsel bij zitten dan scheidt dat zich van het bloed. Bij mij was er overigens niets aan de hand, waarschijnlijk een gesprongen ader oid.
 
Morgen ben ik 6 weken zwanger en heb al drie dagen licht bloedverlies. Ik ben ook een beetje in de spanning/stress, maar hoop echt dat alles goed zit. Ik mag pas morgen een echo laten uitvoeren, omdat het volgens de verloskundige geen zin heeft voor de 6 weken.  
 
Ik zie de berichten nu pas!
Het was helaas een miskraam geworden☹️
Inmiddels afgelopen week een nieuwe positieve test en heb echt last van kwaaltjes. Ik voel me nu ook zwanger?
 
Terug
Bovenaan