Bloedverlies

goed te horen Joosje, dat stelt gerust. Morgen mag ik voor een echo naar het ziekenhuis, bij de fertiliteitsarts omdat ik daar onder behandeling ben/was. Ik kan aan niets anders meer denken. Gelukkig is het bloedverlies over, en vanmorgen gaf de clearblue test 2-3 weken aan en zaterdag 1-2. Dus ik hou mezelf maar voor dat het Heh gehalte in iedergeval is gestegen gisteren. Maarja dat is na een miskraam geloof ik ook. Ik voel me zo onzeker, dat is het aller ergste eigenlijk he? Hoop dat jij je inmiddels goed voelt!

Ik denk dat het wel goed komt, sinds gisteren met vlagen misselijk en nog steeds pijnlijke borsten, moe en hoofdpijn. Blijkt nog even spannend natuurlijk maar ergens zegt mij iets dat het wel goed zit..

Op de echo was "iets" te zien wat een beginnend vruchtje zou kunnen zijn. Zolang je geen maandverband per uur vult met bloed, moest ik me geen zorgen maken. Volgende week vrijdag een nieuwe echo, hopelijk dan meer zekerheid!

Gisteren de eerste echo gehad bij de Vk, ging er niet te enthousiast in maar er is gewoon een hartslag! Zo blij! Enige waar ik mij wel nog zorgen over maak is dat de VK ongeveer 7 weken gemeten heeft, terwijl ik zelf ongeveer 7.6 had berekend. Komt dit vaker voor? Weet niet meer zo goed hoe dat zat bij mijn eerste zwangerschap

Terug
Bovenaan