bloedverlies

quote: Xanthe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-04-2006 08:45:32'));

Ik ken je angst en het het verdriet.
Maar zolang je geen krampen hebt en er geen stolsels bij zitten blijft er echt nog hoop!
Ik zou het dus zeker even aankaarten dat je zwanger bent en nu bloedverlies hebt.
Ze kunnen dan even kijken of je baarmoedermond nog dicht zit en mocht het toch een miskraam zijn dan is het ook wel handig om zeker te zijn dat alles "schoon" is.

Ik heb zelf bij 8 weken heel erg bloedverlies gehad (zo'n 800ml) in een half uur en daarna hield het erge bloeden op , maar kwam er telkens nog wel een beetje. Zo heb ik een week of 6 nog met maandverband moeten lopen.
Maar ondertussen ben ik 18 weken zwanger.

Bloedverlies hoeft in elk geval niet altijd te betekenen dat het fout zit , hopenlijk is dat bij jou ook zo. Heel veel sterkte!

Groet Xanthe

800 ml??? dat verlies je bij een normale bevalling, soms zelf minder!

quote: sjana1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-04-2006 13:09:14'));

quote: Xanthe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-04-2006 08:45:32'));

Ik ken je angst en het het verdriet.
Maar zolang je geen krampen hebt en er geen stolsels bij zitten blijft er echt nog hoop!
Ik zou het dus zeker even aankaarten dat je zwanger bent en nu bloedverlies hebt.
Ze kunnen dan even kijken of je baarmoedermond nog dicht zit en mocht het toch een miskraam zijn dan is het ook wel handig om zeker te zijn dat alles "schoon" is.

Ik heb zelf bij 8 weken heel erg bloedverlies gehad (zo'n 800ml) in een half uur en daarna hield het erge bloeden op , maar kwam er telkens nog wel een beetje. Zo heb ik een week of 6 nog met maandverband moeten lopen.
Maar ondertussen ben ik 18 weken zwanger.

Bloedverlies hoeft in elk geval niet altijd te betekenen dat het fout zit , hopenlijk is dat bij jou ook zo. Heel veel sterkte!

Groet Xanthe
800 ml??? dat verlies je bij een normale bevalling, soms zelf minder!

Ja 800ml. Het zat in een emmer en we hebben het overgegoten in een maatbeker.
Doordat ik zoveel bloed verloren was mocht ik nog meteen door naar het ziekenhuis , ook omdat men bang was dat ik in een shock zou komen. Anders had ik pas 2 dagen later een echo gekregen om te kijken of de baarmoeder schoon was.

Groet Xanthe  

Hoi Ruby,

Wat een onzekerheid meis maar zolang er geen stolsels bij zitten hoeft er niets aan de hand te zijn. Ik heb zelf een miskraam gehad en meestal bouwt het bloedverlies zich op, het begint bij bruinig bloed wat steeds roder wordt en als je plast komen er echt donkerrode stolseltjes mee maar dat zijn echt kleine klontjes en geen sliertjes. Bij mij duurde het een week maar uiteindelijk ben ik gecuretteerd omdat het bloed langs mijn benen naar beneden liep en de details van wat er dan uitkomt zal ik je maar besparen. Ik ben inmiddels weer 13 weken zwanger en heb tot de 11e week last van bloedverlies gehad en tot op heden gaat alles goed dus ik ken beiden kanten van bloedverlies. Vraag aan je huisarts of je een verwijzing voor een echo kunt krijgen met 6 weken kun je het hartje zien en kunnen ze zien of de zwangerschap nog intact is. Ik heb om de 2 a 3 weken een echo gehad tussen de bloedingen door en iedere keer als ik er helemaal van overtuigd was dat het fout was kreeg ik prachtige echo's te zien dus er is hoop! Ik hoop voor jou dat alles oké is en wens je sterkte met alles want ik weet hoe kl*te je je voelt als je bloedverlies hebt!

Sterkte!

Puk

Ik ben nu 18 weken zwanger!! In het begin van mijn zwangerschap in week 6/week 8 en toen nog een keer heb ik bloedverlies gehad. Omdat ik eerder een miskraam heb gehad werd ik gelijk in het zkh gecontroleerd. Gelukkig is alles goed gegaan. Ze zeggen dat zeker in het begin bloedverlies kan dus als je het heb meld het gelijk bij je huisarts want die kan je geruststellen

Terug
Bovenaan