bloedverlies

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Ik ben nieuw hier. Donderdag hebben we de 4e test gedaan en die was positief.
Vorige week zondag was mijn NOD. En vanaf maandag zijn we een achtbaan ingestapt en nog niet uitgekomen.

Alle eerste indrukken achter de rug. Gisterenmiddag had ik een beetje bruin bloed, ben gisteravond maar vroeg naar bed gegaan. rond 2.00uur wakker geworden en weer een aantal druppels bloed. Vanochtend opgestaan en bij het afvegen heel rose, wat moet ik hiervan denken?

ik ben zo bang. Wie heeft hier ervaring mee?

liefs talke

Hallo Talke,

Waarschijnlijk kun je niet meer doen dan afwachten. Het kan een innestelingsbloeding zijn, dan zou het na een dag wel moeten stoppen en mag heet niet erger worden. Het kan ook de andere foute kant op gaan en is het het begin van een miskraam. Heb zelf 3 maanden geleden een miskraam gehad. Die begon net zo, maar had daarbij wel zelf sterk het gevoel dat het niet goed zat. Eigenlijk had ik dat gevoel al vanaf het moment dat ik een positieve test had.

Hoe moeilijk het ook is meer dan afwachten kan je niet!

Sterkte!!

Groetjes mama van 5

Ik weet dat ik moet afwachten, erg vervelend, maar goed dat zullen meerdere mensen zo ervaren. Ik heb trouwens voorheel helemaal geen innestellingbloeding gehad, dus misschien is dat dus nu wel.

Mijn zus had dat ook bij 7 weken. Ik had alleen nog niet gedacht zo vroeg en het kwam nu ook erg onverwacht.

groetjes talke
(4wk en 3dgn)

hoi talke

wat vervelend die spanning!!!
ik had de vorige maand mijn NOD op zon-maandag,
heb toen op maandag getest,licht positief,maar goed om een lang verhaal
kort te maaken,heb dus in 2 dagen 4x licht positief,mijn gevoel was er niet goed over.
had op woensdag avond licht roze afscheiding,donderdags ook,
en op vrijdag ben ik gaan bloeden,dus bij mij is het misgegaan!!!
was er erg verdrietig over we saten in ronde 12.

maar ik vertel je dit natuurlijk niet om te zeggen dat dit bij jou ook gaat gebeuren,
ik hoop voor jou van HARTE dat het GOED mag gaan.....
ik zal voor je duimen......ik weet hoe spannend het is.

maar ik ben de volgende ronde(13) gelukkig wel (weer) zwanger geworden!!!!

nogmaals ik zal voor je!!!!!!!!!!!

xxxtam80

Hoi tam

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, ik dacht dat het wel goed zat, nu ben ik alleen maar bang. Ik weet dat ik niets anders kan doen als afwachten en hopen.

Het is echt zo'n domper. Mijn instinct zegt dat het mis is............
kan er niets anders van maken.

Ik probeer het wel maar ik kan me niet echt rustighouden. Ik wacht vandaag even af en als het straks nog is bel ik de huisartsenpost.

Bedankt voor je steun.
groetjes talke

Beste Talke,

Ook ik had in het begin bloedverlies. Eerst was er een innestelingsbloeding, twee weken later verloor ik een paar dagen lang bruine en rood/roze druppels. Veel ongerustheid.... Volgens de verloskundige kon het een begin zijn van een miskraam, maar hoefde dit absoluut niet. Ja kan er niets tegen doen, met als positieve kant dat je dus ook niets "fout" kan doen. Zit het niet goed, dan moet het eruit, zit het wel goed, dan blijft het gewoon zitten. Ben nu zelf bijna 9 maanden zonder verdere complicaties! Afwachten is slopend, maar veel succes!

He Talke,

Wat rot zeg dat je een beetje bloed verliest. ik kan me heel goed voorstellen dat je je er druk om maakt. Ik denk ook dat je niet meer kan doen dan wachten. Hou de moet er in   iedergeval in en heel veel suc6

xxx,
lin

bedankt voor jullie meeleven. Het bloedverlies is nog steeds niet over. Ik ben naar de huisartsenpost geweest en daar kunnen ze niets voor me doen. Dat dacht ik ook wel

maar goed ik ben bang dat het niet ophoudt het bloeden. en dat het overgaat in menstruatie. Maar goed. Ik ga even met mijn mannetje wat wandelen.

hier in huis zitten is ook niets.

groetjes
talke

Terug
Bovenaan