bloedverlies

Hoi,

Ik heb ook last gehad van bloedverlies in het begin van mijn zwangerschap. Dit heeft 2 weken aangehouden. Ik was er van overtuigd dat het mis zou gaan. Maar ik ben nu in inmiddels 37w 4d zwanger en alles gaat goed. Ik wacht in spanning af wanneer ik mijn ukkie in mijn armen kan houden. Het hoeft dus niet verkeerd te gaan. Kan je geen inwendige echo laten maken bij de gyn.? Ik zou morgen als ik jou was gewoon de verloskundige bellen.

Sterkte in ieder geval.

Groetjes Natasja

Hoi Natasja,

Ben blij dat het bij jou goed gegaan is, fijn om te horen is dat. We zijn net terug van het wandelen dat heeft me even goed gedaan. Daarna hebben we gegeten en nu maar weer afwachten.

Ik ben bij de huisartsenpost geweest daar konden ze niets voor me doen. Ook een inwendige echo niet (had wel gehoopt of ze konden kijken of de baarmoedermond was afgesloten) maar ook dan kunnen ze niet, daar is het veel te pril voor. Het enige dat ik kon doen is afwachten. Treed de bloeding in dan moet ik over een week nogmaals een test doen. Gaat het niet door, dan moet ik gewoon naar de afspraak bij mijn HA die ik voor donderdag heb staan.

donderdag zal/zou het precies 5 weken zijn.

Zo aan het begin ben je een beetje aan je lot overgelaten. Wachten is het enige dat je kunt.

Ondertussen zorgt mijn mannetje goed voor me, wat heb ik daar een geluk mee.

groetjes talke

Vreselijk voor je, die spanning. Ik weet nog wel hoe ik het voelde die dag. Dat vergeet je nooit meer. Ik zal voor je duimen dat het allemaal goed gaat met je.

Heel veel sterkte ermee.

Groetjes Natasja

Hoi Talke,
Ik lees net  je berichtje.
Rot voor je dat je je nu al zorgen moet maken.
Wij gaan precies gelijk op..dus ik begrijp je wel hoor.
Waarom heb je een afspraak bij de HA donderdag? Als ik mag vragen?
En wanneer ga je de VK bellen voor een afspraak?
Ik wacht denk ik tot eind van de week..
Groet, en ik wens je alle goeds..R

Hoi,

Ik had de afspraak afgelopen donderdag in alle vreugde bij de huisarts gemaakt. Ik had eerst gemaild dat ik een positieve test had, de assistente vroeg me om een afspraak te maken met HA, dat doet ie altijd, gewoon wat eerste uitleg.

Wist ik veel dat ik nu al zoveel te vragen heb, hoe gaat het met jou R, heb je nergens last van? Ik weet dat je gelijk opgaat, jij had vrijdag je NOD he, weet niet meer of ik al proficiat had gezegd anders nog even bij deze.

Natasja heeft ook bloedverlies gehad, natuurlijk niet fijn voor haar maar wel fijn dat meerdere vrouwen dit hebben gehad en dat ze precies weet hoe ik me voel hoe het ook zij, deze dag zal ik nooit meer vergeten.

Ik had heel veel vragen, ondanks dat we 6 rondes erover hadden gedaan, moet ik je zeggen was ik wel erg verrast dat het de afgelopen keer raak was. Door alle vragen die je dan hebt gaat je hoofd overuren maken, als me dit gegeven blijft, zal ik de rest van de tijd alleen maar genieten en zal de radertjes in mijn hoofd uitschakelen.

Nu heb ik geen invloed. kan niets doen, vreemd is dat voor een steenbok, die altijd meent dat ze alles in kannen en kruiken moet hebben.

hoe dan ook ik houd jullie op de hoogte.

groetjes talke

Hoi Talke,
Een Steenbok zeg je? Grappig dat ben ik ook!!
Hoe oud ben je als ik vragen mag? ik 33.
Jouw situatie is gewoon heel rot, inderdaad heb je er zelf geen grip op.
De natuur gaat zijn gang.
Ik heb alleen heel soms wat misselijkheidsgevoel, weinig eetlust, en rare kriebels in mijn buik.
Verder eigenlijk niets.
Ik heb niet echt vragen, maar dit is dan ook de derde keer he!
Ik meld het niet echt aan de huisarts, niet speciaal nu..komt wel.
Tegenwoordig is de eerste echo al met 10 weken, terwijl het voorheen met 12/13 was.
Dit is dus wel nieuw, en ik bel van de week vast om te kijken wanneer ik een afspraak kan of mag  maken.Hebben we iets om naar uit te kijken
Liefst voor half sept, omdat we het dan iedereen kunnen vertellen op mijn dochters verjaardag..hoop het zo lang voor me te kunnen houden..Of misschien zien ze het wel eerder..
In iedergeval hoop ik toch dat het bij jou goed blijft gaan, en je een beetje kunt gaan genieten.
Ik vind het ook best spannend hoor, derde keer is net zo..het blijft een wondertje allemaal.
Groet en ik denk aan je hoor..
We houden elkaar op de hoogte, R

Hoi R,

Heel toevallig allemaal R, ik ben ook 33. Stond vanochtend weer om 6.00uur naast mijn bed. Weer bloedverlies, dit maal wat meer. Ik verwacht dat het zich vandaag doorzet. Gek he, voel me ook helemaal niet meer zwanger.

Heb er al een beetje afscheid van genomen, mijn mannetje ook. Dit heeft waarschijnlijk niet zo mogen zijn. Klinkt een beetje gek maar ik hoop dat de menstruatie dan vandaag ook echt op gang komt. want het leven tussen hoop en vrees is niets.

Tam80 is een maand later opnieuw zwanger geraakt. We hebben besproken mijn man en ik dat we een maand rustpauze inlassen. en dan kijken we dan wel weer.

Ik kan me voorstellen dat jij niet meer zoveel vragen je hebt het een en ander alweer meegemaakt. Maar natuurlijk al heb je 10 kinderen speciaal blijft het wel.

Ben benieuwd naar jou verdere verloop, ik denk wel dat ik een forumpje terug moet schuiven, zucht.

Groetjes talke

Hoi Talke,
Ik kan me inderdaad voorstellen, dat als je voelt dat het mis gaat, je ook liever wilt dat je er niet te lang op hoeft te wachten.
Toch hoop ik voor je dat het goed komt, en snel ook.
Ik heb via mijn werk ook de nodige dingen gehoord, en meegemaakt, en je gunt iedereen gewoon een geweldige fijne zwangerschap.
Jullie praten er wel samen over, en dat maakt het wel echt iets van jullie samen.
Gelukkig sta je er niet alleen in.
Ik wens jullie alle goeds, en hoop op het beste.

Ik heb nu vakantie, en ga met mijn oudste iets leuks doen vandaag.
Zal jullie in mijn achterhoofd bewaren hoor..

Liefs en we spreken elkaar later. R
Ps, ben jij een december steenbok? ik wel, een kerstkind!! 25-12

Terug
Bovenaan