Bloedverlies

Hallo,
Sinds vrijdag heb ik last van wat bloedverlies. Het is niet heel erg, ook meer rozig dan helder rood, bruin in mijn slip cq inlegkruisje, maar toch. Tis niet alleen vervelend, ben er ook bang voor dat het op een miskraam kan uitlopen.
Nu heb ik vandaag de VK maar eens gebeld. Gelukkig was ze heel begripvol en zei ook gelijk dat ik altijd, weekend/dag/nacht kan bellen. Dat was al fijn om te horen. Ben er nog niet geweest en daarom had ik het al wat uitgesteld om te bellen. Wil geen zeur zijn!
Vandaag is er niemand op de praktijk, maar morgen wel weer en dan kan ik bellen en dan waarschijnlijk gaan ze de echo vervroegen (staat nu voor 16 juni).
Volgens haar hebben heel veel vrouwen last van bloedverlies en hoeft dat niks te betekenen te hebben, maar het maakt me toch wel ongerust.
Herkenbaar??
Groetjes Laura

hoi Laura,
ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Wat bloedverlies is iets dat bij veel zwangere vrouwen voorkomt. Helaas weet je nooit zeker wat het betekent. Bij mijn 1e zwangerschap had ik bij 5w2d/5w3d wat bruin bloedverlies. Op 5w5d kreeg ik een miskraam. Bij mijn 2e zwangerschap had ik bij 6w6d bruin/rood bloedverlies, meer dan de keer ervoor. Toen is het echter goed blijven gaan. Ze weten niet altijd waar het bloed vandaan komt. Het is lastig om te hebben, omdat het je toch onzeker maakt. Ik weet dat ik ook in de stress schiet als ik het zie. Ik hoop dus iedere keer als ik naar de wc ga dat ik niks zie. Tot nu toe is het goed gegaan. Maar ik ben ook nog maar kort zwanger.
Hopenlijk is het een bloedinkje zonder gevolgen,
liefs
Patricia mama van Bas*

Je bent geen zeur hoor!!! Gewoon die echo meteen morgen laten doen want die onzekerheid maakt je gek! Je bent dan zo enorm gerustgesteld als je hebt gezien dat het ok is.

Heb je kramp? Hoe lang ben je zwanger?

x ing

Bedankt voor jullie reacties! Ben vandaag 9w3d zwanger.
Heb het in de afgelopen weken wel eens vaker een dagje gehad, maar dan ging het vanzelf weer over.
Niet echt kramp in mijn buik, wel last van mijn darmen en daar soms gerommel en krampen van. Alhoewel, soms lastig om die pijntjes te kunnen onderscheiden!
Ik ga vandaag gelijk weer bellen hoor. Was gister wel erg blij hoe de vk reageerde, niet van, daar heb je er weer een of zo pfff....
Ga me nu van alles in het hoofd halen. Zo van, voel mijn borsten ook niet meer en ben ook niet meer zo moe als eerst. Zou het wel goed zitten. Nu trouwens wel beetje misselijk haha, dat is dan hopelijk weer een goed teken.
Groetjes Laura

Ha meiden,

Mijn eerste berichtje bij dit forum. Durf eigenlijk niet zo goed door alle onzekerheid. Ik ben nu bijna 8 weken zwanger. Heb week 5 en 6 bruin bloedverlies gehad. Uiteindelijk voige week naar het ziekenhuis geweest voor een echo. Volgens hun berekeningen was ik toen 6 weken en 6 dagen. Op de echo was alleen een vruchtzakje te zien. Moest Hcg laten prikken en die was  3678.  Nu  moet ik vrijdag weer terug voor een echo. Weet echt niet meer wat ik nu kan verwachten.  Leef dus nu ook al 2 weken in onzekerheid. Oef was het maar alvast vrijdag.

Groetjes Lin

Terug
Bovenaan