Hi Sjenientje,
wat vreselijk; weet wat je doormaakt! Hebben vorige week donderdag gezien en gehoord bij de echo dat ik niet 10 weken en 4 dagen was maar dat het kindje na 8 weken gestopt was met leven. Een klap in ons gezicht! Voel me vaak leeg, verdrietig en alleen (terwijl dat laatste niet het geval is maar toch).
Nu ben ik 8 dagen verder en het is nog steeds niet vanzelf gekomen de miskraam, slopend die onzekerheid....
Vandaag een gesprek gehad in het ziekenhuis en als er de komende dagen niks gebeurt heb ik woensdag as de curretage. Liever spontaan, schijnt in alle opzichten beter te zijn. Wel bleek bij de echo van vandaag dat het toch 2,1 cm is (ipv de eerder gemeten 1,6 cm) en dat het kindje dus toch 8 weken en 5 dagen is geworden. Ach het maakt niet veel meer uit maar weet wel dat ik rond die periode me niet meer zwanger voelde en erg verdrietig en moe was.
Laura en Marieke hebben het al gezegd maar er is een speciaal forum aangemaakt op "zwanger na een miskraam", misschien vind je dat fijn. Wij in ieder geval wel!
Heel veel sterkte, neem de tijd en als je vragen hebt of je wil even spuien, ga je gang!
Groetjes,
Janneke