Bloedverlies

Twee berichtjes van mij achter elkaar, maarja...
Ik heb vanmorgen mijn echo gehad.
Het was erg verdrietig allemaal.
Mijn dochter wou graag mee, en toen... was er niets te zien.
Geen hartje dat klopte.
Een vruchtzakje wat klopte met 8 weken,
maar een heel klein vruchtje van 2/3 weken wat gestopt was met groeien.
Ik voel me zo ontzettend verdrietig.
Morgen om half 2 moet ik weer in het ziekehuis zijn voor een gesprek.
Komt het dit weekend niet kan ik daarna (pas) gecuriteerd worden.
Maar ook dat lijkt me erg eng.
Maar nu voelt het ook niet goed meer.
Er zit wat in mijn buik wat er niet meer hoort.
Het is moeilijk.
Kan iemand mij misschien van de lijst afhalen?
Ik weet niet hoe dat moet.
Voor de rest iedereen veel succes met de zwangerschappen!!

Liefs sjenientje

Oh Sjenientje, jij nu ook al meid.....heel veel sterkte gewenst! Ja het is heel verdrietig, en ik kan me je gevoel zo goed voorstellen. Ook dat er nu iets in je buik zit wat niet meer leeft, dat mag er dan ook wel zo snel mogelijk uit. Zelf had ik ook liever een spontane miskraam dan de curettage. Gelukkig is die bij mij van de week gekomen. Aanstaande maandag heb ik nog een echo om te kijken of het dan echt schoon is. Normaal was dat mijn termijnecho geweest....
Ik ben er trouwens erg van geschrokken bij hoeveel meiden het tijdens de echo toch niet goed blijkt te zijn!
Inmiddels zijn wij met een aantal meiden naar een ander forum verkast, nl. 'zwanger worden na een miskraam' en dan het topic "miskraam in juni 2008 en hopelijk weer snel zwanger". Wie weet zie ik je daar.
Maar voor nu, heel veel sterkte met het verwerken!
Liefs Laura

Hoi Sjenientje,
meid wat rot bah bah eb nog eens bah!!!
Ik voelde me ook vreselijk toen ik wist dat het mis was!!!!
Laat het over je heen komen en laat je verdriet toe!!
Ik wil je veel sterkte wensen!!!

Groetjes, marieke

Hi Sjenientje,

wat vreselijk; weet wat je doormaakt! Hebben vorige week donderdag gezien en gehoord bij de echo dat ik niet 10 weken en 4 dagen was maar dat het kindje na 8 weken gestopt was met leven. Een klap in  ons gezicht! Voel me vaak  leeg, verdrietig en alleen (terwijl dat laatste niet het geval is maar toch).
Nu ben ik 8 dagen verder en het is nog steeds niet vanzelf gekomen de miskraam, slopend die onzekerheid....

Vandaag een gesprek gehad in het ziekenhuis en als er de komende dagen niks gebeurt heb ik woensdag as de curretage. Liever spontaan, schijnt in alle opzichten beter te zijn. Wel bleek bij de echo van vandaag dat het toch 2,1 cm is (ipv de eerder gemeten 1,6 cm) en dat het kindje dus toch 8 weken en 5 dagen is geworden. Ach het maakt niet veel meer uit maar weet wel dat ik rond die periode me niet meer zwanger voelde en erg verdrietig en moe  was.

Laura en Marieke hebben het al gezegd maar er is een speciaal forum aangemaakt op "zwanger na een miskraam", misschien vind je dat fijn. Wij in ieder geval wel!

Heel veel sterkte, neem de tijd en als je vragen hebt of je wil even spuien, ga je gang!

Groetjes,
Janneke

jeetje meiden, wat een heftige verhalen zeg!!! ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen!!! ik ben nu zelf 8 weken zwanger, van de 2e en weet wel, dat ik me nu veel meer zorgen maak, dan toen bij mijn zoontje!!! zeker als je jullie verhalen lees!!! dat het toch best vaak fout gaat! over 2 weken mag ik voor de eerste termijn echo, en ben nu al een beetje nerveus of het wel allemaal goed zit!! heel eng!!!

overigens voel ik mij nog steeds   zwanger, moe, misselijk en pijnlijke borsten, hopelijk een goed teken dus!

nou meiden heel veel sterkte, en hopelijk over een tijdje beter nieuws!!!

xxx loreane

Terug
Bovenaan