Bloedverlies:(

Vanochtend buikkrampen, misselijk, duizelig. Op de wc bloedverlies..:S Ik hoop zo erg dat t goed gaat. Verloskundige heb ik gebeld maar die zei dat ik moet afwachten, omdat het nog niet zodanig erg is dat ik meteen voor een echo moet komen. Pff... zit helemaal in de stress. Maandag moet ik terug bellen, en dan kijkt ze of ik eerder voor de echo moet komen.

Poeh nachmerrie voor elke vrouw! mij is verteld dat zolang je geen helder rood bloedverlies hebt,en niet verdere vervelende niet houdende krampen het niet erg is! misschien is het wel oud bloed.
sterkte, ik denk aan je..

hoever ben je heen nu?

xxx

Ik vind het altijd zo balen wanneer ze je zo in onzekerheid laten zitten! Hoe gaat het nu? Bij een particulier kun je altijd terecht he (tegen betaling welliswaar), ook op zondag. Dan weet je in ieder geval meer en of het hartje klopt.

Bah K@t is dat he! Ik heb het ook wel een heel klein beetje gehad, maar dan zonder krampen. Mijn gevoel zegt ook steeds dat het niets is. Dus ga ik daar ook maar van uit. Nou ik hoop voor je dat het nu blijft stoppen! Maak je maar niet te druk, zolang het weg blijft en de krampen ook weg blijven.(natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan), maar anders maak je je zelf helemaal gek. en wat madelief al zegt. Gewoon voor een echo gaan als je je druk blijft maken.Sterkte meis.

Roos,...

Ik denk als je bloed verlies en krampjes gestopt zijn , dat het dan oke is...
Zo had ik het ook...

Wel zou ik maandag meteen een echo eisen!!
Dat is echt het minste wat ze kunnen doen vind ik..
Hoe ver ben je nu? Bij mij konden ze met 6.5 dagen kloppende hartjes zien...

Roos wat naar zeg..... hoop voor je dat alles goed is! en dat het puur innestelen of iets was... wat vervelend... jee en dan inderdaad wat marinde zegt maandag gewoon een echo vragen.... even zekerheid!!

sterkte

Terug
Bovenaan