Bloedverlies:(

Bedankt allemaal.
Ik heb geen bloedverlies meer gehad. Ook geen krampen meer. Ik heb ook wel het gevoel dat het nog goed is. Maar ik bel morgen even naar de verloskundige om te vragen voor een vroegere echo.
Weten jullie trouwens of je gewoon nachtdiensten mag draaien als je zwanger bent? Ik heb er 3 in februari, maar die wil ik eigenlijk kwijt omdat ik bang ben dat het niet goed is voor mij en de baby!

Hopen dat het nog lekker veilig binnen zit inderdaad! En inderdaad, die echo doen. Van die nachtdiensten zou ik het trouwens niet weten. Denk zelf persoonlijk dat het geen kwaad kan, zolang jij maar weet en voelt dat je voldoende rust krijgt (dus niet jezelf overwerkt).

@ roos morgen je echo, fijn idee !
je mag gewoon nachtdiensten draaien, enige waar je o moet letten is dat je het aankan, en dat verschilt per persoon, de wisselingen en zo doen natuurlijk ook veel met je
ik deed bijvoorbeeld kantoor werk (veel zitten) maar was te moe en had teveel harde buiken (al vanaf 12 weken) dus mocht nog maar halve dagen werken... dat had ik nooit verwacht
dus volg je lichaam....

Terug
Bovenaan