Bloedverlies :-((

hoi lieve meiden,

bedankt voor jullie lieve reacties....
Het lijkt tot nu toe goed te gaan, nu verder geen bloedverlies meer gehad. Maar ben pas echt gerustgesteld na de echo.
Misschien goed teken dat de misselijkheid doorgaat.
Ik hou jullie op de hoogte!

x

Lijkt me echt slopend, die tijd dat je moet wachten tot de bevestiging. Denk er inderdaad zoveel mogelijk het goede van, want meestal gaat bloedverlies gewoon nog even door als het misgaat (voor zover ik weet). Dikke knuffel!

Hee Mamaleintje,
nou ik heb net WEER een bloeding gehad. Vreselijk. Ik zit zo in de zenuwen. Dacht dat het over was. Heb ok effe zitten janken hoor.
Meteen de Verloskundige gebeld en ik mag morgen komen voor de echo om 13 uur. Ben benieuwd.
Toch zegt mn gevoel nog steeds dat het goed zit!
Ik hoop maar dat mn gevoel klopt.
Sterkte ermee. Misschien dat het voor ons allebei wel los loopt!

kom ff om een hoekje kijken (augmama)
ik heb met 7 en met 9 weken hevige bloedverlies gehad.
met 7weken kreeg ik geen echo nog en moest ik afwachten.,maar met de bloeding van 9 weken verloor ik ook stolsels aangezien ik een mk in aug heb gehad schrok ik me dood natuurlijk.gelijk een echo gehad wat bleek dat ik een 2ling zwangerschap had waarvan er 1 niet goed was.
ben nu ondertussen 12,5 zwanger en voel me super.
het hoeft niet altijd negatief te wezen.
ik kreeg nu 1kindje maar ik ben blij dat het voor ons goed is afgelopen.

heel veel sterkte en succes,

groetjes aug-mama

@mamaleintje
Ik hoop dat het hierbij blijft en dat je gerustgesteld wordt. Desnoods een echo om zeker te zijn dat het goed zit. Sterkte!

@Roos1990
Sterkte meid! Fijn dat je morgen terecht kan voor een echo. Houd de moed erin!

veel sterkte meid!!
k hoop dat je snel een echo mag krijgen, al is et alleen al voor je eigen zekerheid!!!
En rosy voor jou ook veel sterkte, hoop ook dat je gevoel gelijk heeft!!!
een knuffel voor jullie allebei...

Terug
Bovenaan