Hallo allemaal,
Ik zit er vandaag helemaal doorheen.
Ik ontdekte vanmiddag rond uur of 1 bij toiletgang bloed in mijn onderbroek en bij het afvegen, was donker met slierten ( soort slijm).
Ik had de nacht dervoor en vanochtend telkens al wat steken soort ongi pijn.
Ik heb toen de verloskundige gebelt ze zei dat zolang er geen helder rood bloed was er waarschijnlijk niks aan de hand was...
Ik had meteen een heel slecht gevoel toen ik het bloed zag...
Een uur later werd mijn gevoel werkelijkheid.
Ik had helder rood bloedverlies, dus de verloskundige weer gebelt.
En die bevestigde mijn gevoel dat het toch echt op een miskraam lijkt aangezien er helder rood bloedverlies is met stolsels.
Nadat ik de telefoon heb opgehangen heb ik flink uitgehuild bij mijn vriend...
Hij zegt wacht de echo maar af maar ik heb er helemaal mijn vertrouwen in...
Ik heb het gevoel dat mijn lichaam me in de steek laat en voel me erg depri op het moment.
Ik moest mijn verhaal even van me af schrijven ik heb nu echt even het gevoel of word het ons niet gegund.
Ik kan eigenlijk wel met zekerheid zeggen dat ik me hier kan afmelden.
Ik wil iedereen hier een goede zwangerschap wensen en hoop dat jullie niet in mijn schoenen komen te staan!
Groetjes Jennifer
Ik zit er vandaag helemaal doorheen.
Ik ontdekte vanmiddag rond uur of 1 bij toiletgang bloed in mijn onderbroek en bij het afvegen, was donker met slierten ( soort slijm).
Ik had de nacht dervoor en vanochtend telkens al wat steken soort ongi pijn.
Ik heb toen de verloskundige gebelt ze zei dat zolang er geen helder rood bloed was er waarschijnlijk niks aan de hand was...
Ik had meteen een heel slecht gevoel toen ik het bloed zag...
Een uur later werd mijn gevoel werkelijkheid.
Ik had helder rood bloedverlies, dus de verloskundige weer gebelt.
En die bevestigde mijn gevoel dat het toch echt op een miskraam lijkt aangezien er helder rood bloedverlies is met stolsels.
Nadat ik de telefoon heb opgehangen heb ik flink uitgehuild bij mijn vriend...
Hij zegt wacht de echo maar af maar ik heb er helemaal mijn vertrouwen in...
Ik heb het gevoel dat mijn lichaam me in de steek laat en voel me erg depri op het moment.
Ik moest mijn verhaal even van me af schrijven ik heb nu echt even het gevoel of word het ons niet gegund.
Ik kan eigenlijk wel met zekerheid zeggen dat ik me hier kan afmelden.
Ik wil iedereen hier een goede zwangerschap wensen en hoop dat jullie niet in mijn schoenen komen te staan!
Groetjes Jennifer