Bloedverlies

Hallo allemaal,

Ik zit er vandaag helemaal doorheen.
Ik ontdekte vanmiddag rond uur of 1 bij toiletgang bloed in mijn onderbroek en bij het afvegen, was donker met slierten ( soort slijm).
Ik had de nacht dervoor en vanochtend telkens al wat steken soort ongi pijn.
Ik heb toen de verloskundige gebelt ze zei dat zolang er geen helder rood bloed was er waarschijnlijk niks aan de hand was...
Ik had meteen een heel slecht gevoel toen ik het bloed zag...
Een uur later werd mijn gevoel werkelijkheid.
Ik had helder rood bloedverlies, dus de verloskundige weer gebelt.
En die bevestigde mijn gevoel dat het toch echt op een miskraam lijkt aangezien er helder rood bloedverlies is met stolsels.
Nadat ik de telefoon heb opgehangen heb ik flink uitgehuild bij mijn vriend...
Hij zegt wacht de echo maar af maar ik heb er helemaal mijn vertrouwen in...
Ik heb het gevoel dat mijn lichaam me in de steek laat en voel me erg depri op het moment.
Ik moest mijn verhaal even van me af schrijven ik heb nu echt even het gevoel of word het ons niet gegund.
Ik kan eigenlijk wel met zekerheid zeggen dat ik me hier kan afmelden.

Ik wil iedereen hier een goede zwangerschap wensen en hoop dat jullie niet in mijn schoenen komen te staan!

Groetjes Jennifer

Toen ik mijn miskramen had had ik wel heel veel buikpijn. Soort weeen zeg maar. Ik heb nu wel veel last gehad van het ongesteldheidsgevoel. Het kan bij jou ook nog zijn dat er 2 eitjes bevrucht waren en dat er eventueel 1 afgestoten wordt. Maar hoe is het bloedverlies nu? Is het echt heel veel of is het met een inlegkruisje/maandverbandje nog te doen? Ik hoop echt dat er iets blijft plakken meid! En anders morgen naar de gyn bellen. Je zat toch al in de mmm.

Ik kan het opvange met een maanverband... Ik had ook al gevraagt of het eventueel een tweede eitje kon zijn ze zei dat kon maar kleine kans dat dat het was... Ik denk dat het een miskraam is maar we wachten de echo af ik bel morgen de gyn of het misschien eerder kan...

He Jennifer,

Ik wil je even sterkte wensen met deze vervelende situatie waar je je in bevind. Die onzekerheid is verschrikkelijk, ik weet er intussen helaas ook alles van.

@ supertje, wat reageer je toch altijd lief! Ik heb echt het gevoel dat je met iedereen meeleeft.

Ik heb gisteren ook een beetje donkerrood bloedverlies gehad en vandaag bruine afscheiding. Heb heel erg het gevoel dat deze zwangerschap (weer) niet goed zit. Dat wordt mijn derde miskraam in een jaar tijd en ik moet je zeggen dat het niet in mijn koude kleren gaat zitten, ik denk dat ik de stap naar de medische wereld ga maken.... blijkbaar blijven mijn kindjes niet plakken en misschien is er wel iets niet goed met/in mij.

We zullen het donderdag horen bij de VK, als er nog steeds geen hartje knippert weet ik voldoende.

Veel sterkte Jennifer!

Lfs,
Juutepetuutje

@juutepetuutje. Ik weet niet of het lief is. Maar heb helaas ook 3 miskramen gehad, dus kan me de hoop en vrees te veel nog voor de geest halen. En ik probeer altijd positief te blijven. Hopelijk gaat het goed bij jullie beiden. Bij mij is de vierde zwangerschap blijven plakken en ik hoop deze 5e ook. Dus er is altijd hoop, ook al heb je inderdaad wel in de mmm gezeten zoals Jennifer en ik.

@Jennifer gewoon morgen bellen. Ik mag van mijn gyn altijd even komen kijken als ik het niet vertrouw. Dat is het voordeel als je al in het ziekenhuis bekend bent.

Hey Jennifer,

Ik heb het zelf de afgelopen 5 dagen gehad en het was de hele tijd donker bloed alleen 1 keer was het helderrood. Dat was na 1 klein beetje tot nu toe de enige keer. Verder heb ik geen pijn gehad en sinds vanmorgen is het bij mij een heel eind gestopt, maar voor hoelang.... Ook ik ben er niet gerust onder en zal tot volgende week donderdag moeten wachten. Dit ook omdat ik geen pijn heb. Wat bij mij wel heel raar is, is dat m'n pijnlijke borsten weg zijn en dat maakt me ook nog eens onzeker. Ik hoop zo dat het meevalt dus kan me helemaal voorstellen hoe het voor je voelt. Sterkte! Liefs

Terug
Bovenaan