Bloedverlies

@ Jennifer, laat je het ons weten hoe het met je gaat en of je eerder terecht kunt bij de gyn?

@ Supertje, ben toch wel erg benieuwd naar jou verhaal, aangezien ik nu ook tegen mijn derde miskraam aan zit te hikken. Wat is de volgende stap? Ik wil graag doorverwezen worden naar het ziekenhuis. Maar wat gaan ze daar dan allemaal onderzoeken? En is er iet bij jou uit de onderzoeken gekomen? Of is het gewoon toeval dat het de laatste twee keer wel blijft zitten? Sorry voor al die vragen, maar ben erg onzeker over wat komen gaat, daarom is het fijn als je van te voren al wat meer weet.... bedankt alvast voor je antwoord!

@ Kim, jij ook nog steeds veel sterkte met je bloedverlies. Gelukkig is het voor nu even gestopt, maar je blijft er toch onzeker over....

Ik ga maar eens naar mijn werk, kan wel thuis gaan zitten wachten, maar dan komen de muren op me af, heb een pak maandverband in mijn tas en gaan met die banaan! Leuk is anders, dat wel ;-)

Lfs,
Juutepetuutje

@juutepetuutje Even kort het verhaal: 1e zwangerschap door de pil heen, 7 weken van een tweeling, spontane miskraam, 2e zwangerschap gescheurd condoom, bij 6 weken een missed abortion, geprobeerd op de te wekken met medicijnen, uiteindelijk curretage, 3e zwangerschap, door spiraal heen, 9 weken en spontane miskraam. Vruchtje onderzocht en niks mis mee. je zou zeggen dat ik supervruchtbaar ben, maar toen ik ze heel graag wilde hebben bleek ik PCOS te heben en dus zelf geen eisprong. Na 7 maanden hormoonkuren ben ik in een rustmaand voor verdere onderzoeken spontaan zwanger geraakt. In het begin veel bloed verloren, kramp gehad en een gezonde zoon gekregen. Nu zijn we vrij snel weer met hormonen begonnen, omdat het de vorige keer ook lang duurde en zijn we met 1 rondje hormonen zwanger geraakt. Weer bloedverlies de eerste 2 weken en nu geen bloedverlies meer. Uiteindelijk zijn die miskramen dus domme pech geweest. (ook al waren ze niet gepland, gewenst waren die kindjes zeker wel) De angst blijft. Vaak komt er uit zo'n onderzoek niks, maar mocht het mis gaan, zou ik toch het vruchtje laten onderzoeken. Sorry, toch nog een lang verhaal.

meis heel veel sterkte met afwachten!!
ik hoop dat je gewoon een goede echo hebt, ik weet dat je gevoel anders zegt en helaas is meestal je gevoel juist.
ik heb een paar maanden geleden ook een miskraam gehad en ik voelde ook gewoon dat het niet goed zat (dat zonder klachten) toen ik de echo kreeg en het vruchtje niet leefde was het meer bevestiging dan schok voor mij..
ik heb 2 weken moeten afwachten of het op gang kwam en dat waren 2 erg vervelende weken..
ik hoop voor je dat alles goed zit, en anders hoop ik dat het uit zichzelf goed doorzet dat je lichaam het oplost en er geen medische dingen nodig zijn...

heel veel sterkte!!!

liefs

Hallo allemaal wat een super lieve reacties!
Ik ben vandaag wel aan het werk geweest had teambespreking en die was al zo vaak uitgesteld dus wou er bij zijn... meteen een goed moment om het mijn collega's te vertellen... Ik heb het ze verteld omdat ze meteen aan mij merken of er wat aan de hand is... Ik heb een aantal vakantiedagen opgenomen in overleg met mijn leidinggevende en heb nu anderhalve week vrij ook mede dankzij mijn geweldige collega's!

Ik heb nog steeds bloedverlies met stolsels al is het wel anders dan een menstruatie.... Ik heb veel krampen en door die krampen heb ik het gevoel dat het niet goed zit... Het was mijn eerste zwangerschap en wat waren we er blij mee! Ik moet zeggen dat ik nog steeds het gevoel heb of zit ik in een roes... Ik dacht eerlijk gezegt dat dit mij niet zou overkomen het gebeurt altijd bij de buren bij wijze van spreken... Maarja de werkelijkheid is keihard... Eigenlijk blijf ik een beetje denken dat het goed komt maar van binnen weet ik wel anders...

Ik ben toch wel een beetje bang voor wat komen gaat of alles goed weg is of dat ik een curretage moet... Gelukkig gaat mijn lieve moeder met me mee donderdag... het had een mooi moment moeten zijn ... ben wel bang dat ik een traantje ga laten maarja dat zal de gyn wel gewend zijn...

@ supertje : Bedankt voor je lieve woorden het geeft me wel wat hoop dat een bloeding niet verkeerd hoeft te zijn...

@ kim : Jij ook veel sterkte! ik kan me ook goed indenken hoe jij je voelt ik had ook al twee weken last van pijnlijke borsten maar die zijn nu ook weg... Maar dat zegt voor jou natuulijk niks!

@ Juutepetuutje : Mijn vk zei dat zolang er geen helderrrood bloed is het ws nog goed is dus blijf hoop houden Sterkte!

@jennifer, Fijn dat je medewerking krijgt van je werk. Dat geeft toch een klein beetje rust voor jezelf. Ik blijf voor je duimen dat mini blijft plakken. En als het anders is, wens ik je heel veel sterkte en laat die tranen dan maar goed lopen en praat er veel over. Een andere remedie is er helaas niet.

He Jennifer,

Wat vervelend nieuws.
Vindt het echt heel erg voor je.
Weet hoe het voelt zelf ook 3x meegemaakt maar heb wel nu een gezonde jongen en ben weer zwanger hoop doet echt leven.
Neem hier de tijd voor is niet niks!
Jouw tijd komt nog wel.
Ik duim voor je dat er toch goed nieuws komt.

Liefs pupke

Terug
Bovenaan