Bloedverlies

@bloempje heel lief van je maar dat is makkelijker gezegd als gedaan! Heb vanmorgen de vk gebeld en ze bellen mij even terug vanmiddag omdat ze toch graag een echo wil maken ook roze afscheiding kan van alles betekenen... vaak is het onschuldig maar je weet het nooit , ieder lichaam is weer heel anders ...

daar ben ik weer, de vk heeft me nog even terug gebeld en na dat gesprek heeft ze me toch gerust gesteld... ik heb nu nergens last van en voel me prima op dezelfde klachten na, als ik het niet vertrouw mag ik altijd bellen en doen we alsnog de echo.
als ik me lichaam nu zo aanvoel denk ik dat het goed zit , dat vrouwtje van vanmorgen dacht dat ik gelijk een echo zou krijgen ..ook heel lief natuurlijk maar snap dat ze dat in dit geval niet gelijk doen.
De 1e 12 weken blijven toch wat onzekerder denk ...toch maar ff afwachten en hopen dat de tijd heel hard gaat voor ons :)

bedankt voor jullie lieve reacties meiden xx
en Josh succes meid wat een onzeker gedoe he dat zwanger zijn ... pfff

Wat goed dat je vk je heeft gerust gesteld.

Hier zit het ook wel goed.. net met middag urine gelijk een hele dikke roze streep.. dus zit weer zorgen om niks te maken.

Die eerste weken blijven idd erg onzeker. Mocht je het niet vertrouwen of toch ineens super onzeker worden, bellen he en vragen om een echo!!

@ Josh: ik wil je verder niet ongerust maken en hoop dat alles goed is, maar nog een test doen heeft niet veel zin. Mocht het mis zijn dan zit het zwangerschapshormoon nog wel even in je lijf, zeker als het vruchtje er ook nog zit.En krijg je altijd een positieve test. Ik heb dat zelf ook eens gedaan en een paar seconden later bedacht ik me dat het geen zin had om te testen en om dan meer zekerheid te hebben.
Die onzekerheid is echt vreselijk en tot de echo helemaal en daarna misschien weer wel. Had je maar een klein luikje in je buik waar je af en toe eens even door naar binnen kon kijken.....

Sterkte iedereen met deze onzekere weken!!!

Liefs

Hi, ik kom uit de augustus club en we hebben volgens mij wel is gekletst in het zwanger worden forum! Ik heb tussen de 5 en de 10 weken alleen maar bloedverlies. Zowel oud dus donker al vers bloed en licht roze afscheiding gehad. Ik heb me onwijs veel zorgen gemaakt. Ik heb werkelijk alles laten onderzoeken. Ik had alleen nooit krampen en verloor geen stolsels. En dus bleek alles goed te gaan. Ik ben inmiddels 15 weken zwanger en het kindje doet het super. Vraag gewoon om langs te komen. Veel meiden die zwanger zijn verliezen nu eenmaal bloed. Zonder dat er een reden voor is. Ik had zelfs een keer zoveel vers bloed verloren in de winkel dat het zo door mijn broek heen kwam, hopelijk heb ik je iets gerust kunnen stellen. Succes meid!!! Liefs

Terug
Bovenaan