bloedverlies

Hallo, ik hoop dat jullie je ervaringen met mij kunnen delen want ik ga nu door een onzekere tijd heen. Ben net 4 weken zwanger en heb sinds 2 dagen licht bloedverlies, sinds vanmorgen donkerrood bloedverlies en lange slijmdraden(sorry klinkt vies) geen buikpijn. Toch maar even langs ha geweest, deze legde uit dat het een innestelingsbloeding kan zijn omdat het nog zo pril is maar het kan ook afgestoten worden. Ik kan nog geen echo laten maken omdat het nog te vroeg is om wat te zien. Nu moet ik afwachten tot de 7e week en dan een echo laten maken. Ik weet nu niet wat ik moet verwachten, heb geen buikpijn dus daardoor toch nog een stille hoop, maar weet dat het ook afgelopen kan zijn. Wie heeft hier ervaring mee?
 
Bloedverlies kan inderdaad 2 kanten opgaan. Ik ben zelf 2 weken geleden bevallen van ons derde zoontje. Toen ik 5,5 week zwanger was heb ik een flinke bloeding gehad. Dit begon met bruinverlies en werd steeds erger. Ik dacht toen ook aan een miskraam en heb hierover contact gehad met de vk. Omdat mijn zwangerschapsklachten wel steeds erger werden, mocht ik met bijna 8 weken een echo laten maken. En wat bleek, er zat een mooi klein kindje van precies 8 weken in mijn buik. Op de echo was te zien dat de bloeding buiten de baarmoeder zat. Waar de bloeding vandaan komt, is nooit duidelijk geworden. Ook bij jou kan het dus 2 kanten op gaan. Het enige wat je kunt doen, is wachten en ik weet hoe moeilijk dat is. Heel veel succes voor de komende weken en hopelijk krijg je uiteindelijk goed nieuws.
 
Bedankt voor je reactie, en gefeliciteerd met je zoontje natuurlijk! Het is mijn 2de zwangerschap dus prijs mezelf gelukkig met al een kindje maar het is zon domper als je eerst een test doet en blij bent over je zwangerschap en drie dagen later zon bloeding hebt. Ik hoop dat het bij deze bloeding blijft en ik jouw positieve versie zal volgen...we wachten maar af meer kunnen we niet doen..
 
Het is inderdaad lastig als je zo vroeg bloedingen heb, maar zolang er geen echte stolsols uitkomt en het geen pijn doet als het eruit komt dan moet je er proberen vanuit te gaan dat het allemaal goed is. Je wordt er wel heel erg onzeker van. Ik heb vorig jaar 2 miskramen gehad en beide keer had ik bloedverlies, maar kwam er nog niet gelijk uit. Nu ben ik 12 weken en 1 dag zwanger en heb ik met een week of 7 ook een heel klein beetje bloed verloren, maar alles gaat goed. Ik hoop voor je dat het allemaal goed is.

 
het gebeurt vaker dat je een bloeding hebt, sommige hebben dat de hele zwangerschap door.
het hoeft dus niet altijd slecht nieuws te zijn.

het is afwachten..
sterkte.
 
Ik heb het beide keren meegemaakt.. Een miskraam met buikpijn en een miskraam zonder buikpijn.. Het lullige is.. je kan er helemaal niks van zeggen. Hoop houden en je tijd uitzitten tot de echo is het enige wat je kan doen.. Sterkte!
 
Hoi hier ook een keer een miskraam gehad zonder buikpijn en alleen bloedverlies. Daarna weer zwanger geworden en weer bloedverlies zonder buikpijn. Nu inmiddels 37 weken zwanger.
Je weet gewoon niet hoe het gaat aflopen. Je gaat nu spannende weken in. Ik hoop dat het allemaal goed gaat met je

x yvonne
 
Ik had eerlijk gezegd de hoop gisteren al een beetje opgegeven. Heb vandaag ook nog bloedverlies, als een normale menstruatie, gisterenavond ook wel wat weeenachtige krampen maar echt heel licht dus ik ga er wel een beetje vanuit dat het toch niet is blijven zitten. Zo kan het alleen maar meevallen bij de echo als er toch een vruchtje blijkt te zitten (wat ik natuurlijk ontzettend hoop). Erg fijn om jullie reacties te lezen, ik wist niet dat t toch veel voorkomt bloedverlies tijdens de zwangerschap. Bij mn eerste zwangerschap had ik tijdens de dagen dat ik moest menstrueren in het begin licht bloedverlies maar zo weinig dat ik me niet echt kan herrinneren wanneer dat precies was. Gelukkig heb ik al een kleine dame rondlopen waardoor ik heerlijk afleiding heb en er niet continu aan hoef te denken.
 
Terug
Bovenaan