bloedverlies

Als je een weeachtige pijn heb gehad, kan ik me voorstellen dat je de hoop heb opgegeven, maar zolang er geen weefsels uitkomen is het altijd nog een beetje hoop.

Volgens mij zijn de cijfers van bloedverlies dat ongeveer de helft van de vrouwen daar last van heeft en daar weer meer als de helft van gewoon goed gaat.

Bij het september forum was er ook iemand die wel behoorlij bloed verlies heb gehad en het was allemaal gewoon goed.

Ik hoop in ieder geval dat hethet toch goed is voor je.
 
Laten ze je zolang wachten?? Hebben ze gekeken of je baarmoeder nog dicht zit en ze kunnen ook een echo maken en kijken of er überhaupt nog wat zit. Ik zou persoonlijk niet zolang Willen afwachten. Mijn zus had met 5 weken een bloeding en binnen twee uurtjes wist ze waar ze aan toewas. Succes verder
 
Hoi ik heb ook bij 5 weken een echo gehad. Maar je ziet nauwelijks wat. Je moet echt even wachten. Je kan namelijk een vrucht zien, maar of deze nog leeft, kan je pas zien bij 7 weken. Is gewoon irri.

Sterkte

xyvonne
 
Ik heb ook heel veel bloedingen gehad tijdens mijn zwangerschap. Ik ben nu bijna 25 weken zwanger, en heb voor het laatst vier weken terug een bloeding gehad. Bij mij kwam het omdat de placenta onderlag. ik hoop voor je dat alles goed mag komen. Veel sterkte de komende tijd
 
Bij mijn vorige miskraam heb ik bij elke bloeding een echo gehad.....bij 9, bij 10 en bij 11 weken, elke keer zat de vrucht er gelukkig nog, helaas is het met 12 weken toen misgegaan, maar zou als ik jou was toch contact opnemen met de gyn. en vragen of je een echo mag.
Wens ook heel veel sterkte de komende periode en hoop voor je dat alles goed is.
 
Terug
Bovenaan