bloedverlies????

Oh wat vervelend! Dit wil je niet natuurlijk... Het kan een innestelingsbloeding zijn, dat hoop ik dan voor je meid!
Je kunt nu alleen maar afwachten, een echo heeft pas zin bij 6 a 7 weken... Of je doet elke dag (of om de paar dagen) een test om te kijken of het streepje donkerder wordt. Dan wel van hetzelfde merk, anders heeft t geen zin.

Sterkte meid!

Ach wat k..., het geeft zoveel stress. Ik hoop dat het loos alarm is!
Wenser

Nee! Wat is dit nou weer.. dit zijn geen goede tekens.. ik hoop voor je dat het inestelingsbloed is maar ben bang van niet.. dat zijn volgens mij maar kleine hoeveelheden.. heb je ruim voor je NOD getest?
Ga voor je duimen meid!

Liefs

En het enige wat je idd kan doen is afwachten hoe erg ook! Als je heviger gaat bloeden kun je altijd nog een test doen en/of door middel van een echo je baarmoeder te bekijken.

Sterkte meid

Oeioeioei, dat is schrikken. Maar misschien is er gewoon niks aan de hand! Heb wel vaker gehoord dat dit kan gebeuren vroeg in de zwangerschap. Had je geklust? Dat zei de dokter tegen mij toen ik zwanger was, dat het dan kon bloeden omdat je baarmoeder doorbloed is. Ik duim voor je dat er niet aan de hand is!

Ik denk dat het goed fout is!!!!Heb vanochtend wel de verloskundige gebeld,...ze was super lief, mocht gelijk bloed gaan prikken en bel vanavond nog de uitslag door, ook moet ik woensdag bloedprikken, maar ik denk dat het niet goed zit,...ben zo verdrietig, ik was al zo onzeker en nu ..........

Hey hey, Wat een vervelend iets he pffff, ik heb het met beide zwangerschappen gehad en toch twee gezonde meiden op de wereld gezet ;) Als je echt twijfeld kun je aan de verloskundige vragen of je een verwijzing naar het Starr kan krijgen voor een inwendige echo (mocht je al een positieve test hebben gehad)
Sterkte meid!!

Terug
Bovenaan