bloem en kaskes

Nouhou, Bloem is nu wel heel erg lang afwezig! Ik hoop dat dat een goed teken is!!!

Hoe is het met het ritme van Isis? Lukt het verschuiven een beetje? Lastig hoor, als ze 's nachts zo wakker zijn!

Hier verder geen nieuws, een gebruikelijke nacht gehad en vandaag wat meer slijmverlies dan anders.
Over een half uur moet ik bij de vk zijn, maar ik ben er nog niet over uit wat ik wil doen. Mijn vriend wel: Strippen! Hij wil het liefst dat ik zsm kan starten met mijn herstel en dat kan pas na de bevalling. Bovendien is hij natuurlijk ook heeeeeel nieuwsgierig naar zijn zoon of dochter!
Wat mij tegenhoudt is een beetje gek eigenlijk. Ik probeer het aan de hand van een voorbeeld: Als je op een hele hoge duikplank staat, is dat best eng. Als iemand je dan er af duwt, dan hoef je zelf die laatste stap in het diepe niet te zetten. Zo voel ik me mbt de bevalling. Als het vanzelf op gang komt, dan hoef ik zelf de beslissing niet te nemen, want ik vind het toch ook wel weer een beetje eng: Kan ik het deze keer ook wel? Dat soort dingen...

We moeten nu echt weg (schoonvader belde nog even tussendoor!).
Liefs, K

he meiden!!

He he, hier ben ik dan wewer online.
Onze dochter Isra is geboren. Gistermorgen om 8.14!!!!
Zoo bijzonder, wat een heerlijke meid. maar ff nieuwe topic aan en foto volgt snel.
Als ik me beter voel, vandaag uit t zh gekomen en ben nog niet helemaal opgeknapt, dan reageer ik ff op bovenstaande enzo.
heb ff vlug gelezen maar ben benieuwd hoe t met jullie gaat.

liefs Bloem

Nou, gelukkig heeft Bloem mooi nieuws!!! Ik wil wel uitgebreid alle verhalen horen!

Hier weer een vals alarmpje vannacht. De vk is weer geweest, want het was veel heftiger dan (alweer) bijna 2 weken geleden. Ik zit nu op 2 cm ontsluiting, maar het gekke is dat hij verder naar achteren juist weer dichter zit. Ze kon dus ook niet bij de vliezen, anders had ze vannacht wel gestript. Ze was bereid "all the way" te gaan, maar ja, dat moet dan wel kunnen natuurlijk.

Ik voel me nu wel beter dan na de vorige valse start, maar heb niet het idee dat het al door gaat zetten. Maar ja, dat had mijn vriendin afgelopen maandag ook niet en toch is ze binnen 4 uurtjes bevallen!

Meiden geniet van jullie kleine meisjes!

Liefs, K

hoi hoi,

Bloem wat een mooi en geweldig nieuws!
Geniet van je meissie!!!

Kaskes... het duurt wel lekker lang bij jou... Je laat iedereen lekker lang in spanning wachten!!!
Ik hoop voor je dat het snel een keer door gaat zetten bij je!!!

Hier gaat alles nog steeds heel goed.
Vandaag was de kraamhulp voor het laatst. Tuurlijk ff tranen bij het afscheid.... Lang leve de emoties en de hormonen.
Net ook voor de 1e keer even wezen wandelen. Isis vond het helemaal niks volgens mij... Ze heeft bijna het hele rondje gehuild... haha...
Morgen komt de verloskundige nog even op bezoek om de kraamweek officieel af te sluiten. De vk die bij de bevalling was, was een paar dagen weg en ze wil zelf nog even langs komen, om het kraambed af te sluiten. Vind het wel gezellig om haar nog even te zien. Even evalueren hoe het allemaal gegaan is.
Isis is echt een schatje. Ze doet het super! Vannacht heeft ze heel lekker geslapen!!
Ff een klein flesje... maar verder geslapen als een roosje!
Het geboortegewicht van Isis was 3480 gram. vandaag woog ze alweer 3390 gram. Dus ze is weer aan het groeien!!

Nou meiden, tot gauw maar weer.
Liefs, Peet

Arme Isis, alleen maar huilen in de kinderwagen! En het is nog wel zulk lekker weer ;-)
Afscheid van de kraamhulp, hoe ging het alleen met twee kids of was je man er wel?
Isis is alweer mooie aan het aankomen. Dat doet ze netjes.
Wat leuk dat de vk nog even langs komt. Dat heb ik wel erg gemist met de zh-bevalling: Ik had niemand (professioneel dan) om er over na te praten. Dat vond ik achteraf echt jammer.

Hoe is het met Isra, Bloem? Drinkt ze goed (geef je borstvoeding?)

Gistermiddag weer weeën gehad, zo'n 4 uur lang. Maar dan ineens houdt het weer op. We wachten het maar even rustig af, het zal heus wel een keer echt doorzetten!

Geniet van het mooie weer (hoop ik!)
Liefs, K

We zijn vandaag bij het 2 dagen oude zoontje van vrienden op kraambezoek geweest. We waren tegelijk uitgerekend en zij is net 50 minuten na de uitgerekende datum bevallen!
Wat een klein mannetje (negen pond, ahum!). Ik kan me nog niet voorstellen dat wij straks ook zo'n hummeltje hebben!

Vandaag een lekkere rustige dag gehad, qua weeën. Dat is echt even genieten ;-)
Ben wel moe, dus ik ga op tijd naar bed zo!

Liefs, K

Ik begin mezelf nu wel heel zielig te vinden: Het wordt zoooo rustig op het forum! Hier weer een rustig dagje, heerlijk! Genieten van het mooie weer, geen voorweeën, kan het beter???

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed is!

Liefs, K

Terug
Bovenaan